آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۱۰ آذر ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۹/۱۰ - ۱۰:۳۱:۰۸
کد خبر: ۱۲۶۸۴۱۸
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۱۰ آذر ۱۴۰۰
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین از ثبت روز بدون فوتی کرونا در استان قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عبدالله دیدبان  در خصوص آخرین وضعیت بیماران کرونا در استان اظهارداشت: در بیست و چهارساعت گذشته 47 بیمار جدید در بیمارستانهای استان بستری شدند و تحت درمان قرار گرفتند.

وی افزود: همچنین تعداد موارد قطعی ابتلا به 167 نفر رسیده و 8 بیمار با علائم حاد تنفسی هم در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند.

دیدبان از ثبت روز بدون فوتی کرونا در استان قزوین خبر داد و افزود: در بیست و چهار ساعت گذشته تعداد 41 بیمار هم پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: در حال حاضر 226 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستانهای استان قزوین بستری هستند.

دیدبان  اضافه کرد: تعداد کل فوتی‌های استان قزوین از ابتدای شیوع کرونا تاکنون دو هزار و 640 نفر و تعداد کل بستری‌ها نیز در این مدت 44 هزار و 188 نفر بوده است.

وی گفت: از ابتدای انتشار ویروس کرونا تاکنون 35 هزار و 392 نفر از بیمارستانهای استان ترخیص شده اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین بیان کرد: تعداد موارد قطعی مبتلا به کرونا در استان تا امروز به 124 هزار نفر و تعداد افراد محتمل و مشکوک به 20 هزار و 677 نفر رسیده است.

وی ادامه داد: تاکنون 88.46 درصد دانش آموزان در نوبت اول واکسینه شده اند و میزان واکسیناسیون افراد بالای 12 سال نیز به 91.36 درصد رسیده است.

دیدبان بیان کرد: 76.43 درصد جمعیت بالای 12 سال استان نیز در دو نوبت واکسینه شده اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: تا کنون یک میلیون و 776 هزار و 674 دز واکسن در استان تزریق شده است.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز