مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین خبر داد؛

افزایش صد درصدی سرمایه‌گذاری در شهرکهای صنعتی قزوین

۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۱۴:۵۷:۴۶
کد خبر: ۶۹۷۱۱۱
افزایش صد درصدی سرمایه‌گذاری در شهرکهای صنعتی قزوین
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین از افزایش صد درصدی سرمایه‌ گذاری در شهرکهای صنعتی قزوین طی سالجاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "حمیدرضا خانپور" مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین با اعلام این خبر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 23قرارداد با متقاضیان سرمایه‌ گذاری با مساحت 5/26هکتار در شهرک‌های صنعتی منعقد شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد صددرصدی داشته است.

وی با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام حمایت از کالای ایرانی اظهار داشت: رشد 100درصدی  واگذاری زمین به متقاضیان ساخت واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی در شهرک‌های صنعتی، نشان از رونق تولید و اشتیاق بخش خصوصی برای سرمایه‌ گذاری در استان قزوین دارد که این مهم با ارائه مشوقهای جدید برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی در حمایت از تولید کالای ایرانی با کیفیت و صادرات محور محقق خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان به تفکیک زمین‌های واگذار شده در هر شهرک و ناحیه صنعتی پرداخت و گفت: شهرک‌های صنعتی کاسپین، خرمدشت، لیا و حکیمیه به ترتیب بیشترین میزان واگذاری‌ ها را به خود اختصاص داده‌ اند.

خانپور استقرار صنایع کوچک تولیدی در شهرکها و نواحی صنعتی استان را با توجه به شرایط تقسیط زمین و معافیتهای مالیاتی در شهرکها و نواحی صنعتی و مناطق کمتر توسعه یافته و دارابودن زیرساختهای مناسب زیر بنایی (آب، برق، گاز، تلفن، اینترنت، تصفیه خانه و...) مکانی مناسب جهت تولید کالاهای ایرانی دانست.

وی یادآورشد: تاکنون یک هزار 366 قرارداد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان با متقاضیان سرمایه گذاری منعقد شده که از این تعداد 865واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری 23هزار میلیارد ریال به بهره‌ برداری رسیده که زمینه اشتغال بالغ بر 25هزار 700نفر را فراهم کرده است.

شهرکهای صنعتی2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز