قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در قزوین اعلام کرد؛

شهریور ۹۸موعد اتمام پروژه مسکن مهر

۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۰:۲۹:۱۰
کد خبر: ۷۹۴۳۳۷
شهریور ۹۸موعد اتمام پروژه مسکن مهر
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با حضور در قزوین از پایان پروژه مسکن مهر در سال 98سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در جلسه شورای مسکن استان قزوین که با حضور استاندار قزوین و اعضای شورا در استانداری قزوین برگزار شد، با اشاره به پروژه مسکن مهر گفت: طبق قولی که به رییس جمهور داده ایم پرونده مسکن مهر بدون در نظر گرفتن واحدهایی که مشکل حقوقی و قضایی دارند، تا شهریور سال 98، بسته خواهد شد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: ۲۶۵هزار واحد مسکن مهر در سراسر کشور تکمیل شده که برای واگذاری نهایی بالغ بر ۱۱ هزارو ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

وی افزود: در برگزاری جشن اختتامیه مسکن مهر منتظر اتمام واحدهای مشکل دار و بحرانی نمی‌مانیم چون نمی توان اقدامات بزرگ انجام شده در مسکن مهر را معطل چند واحد مشکل دار و نیمه تمام کرد.

مهرآبادی اذعان کرد: برای رسیدگی سریع تر به پرونده های مشکل دار مسکن مهر در دستگاه قضایی به پیشنهاد ما شعبه ویژه در این زمینه تشکیل و دستور آن به تمامی محاکم قضایی توسط رییس کل قوه قضاییه ابلاغ شد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: مسکن مهر در کشور طرح بسیار بزرگ و عظیمی است و باید با کمک همه دستگاه های متولی و مرتبط برای رفع مشکلات آن اقدام شود.

وی با بیان اینکه دولت به تنهایی قادر به حل همه مشکلات این طرح نخواهد بود، افزود: طبق نظر وزیر راه و شهرسازی باید تفاهم نامه ای با استانداران تهیه شود تا تعهدات وزارت راه و شهرسازی و استانداران برای اتمام هرچه سریع تر مسکن مهر در کشور مشخص شود.

مهرآبادی با اشاره به پیشنهاد راه اندازی کمیته ای ویژه برای بررسی مشکلات مسکن مهر، افزود: این کارگروه باید با کار کارشناسی، درست و دقیق برآوردهای کارشناسی خود را در شورای مسکن استان تصویب کند تا مشکلات این بخش هرچه سریع تر مرتفع شود.

وی با بیان اینکه ما آماده حل مشکلات مسکن مهر هستیم، خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات این طرح به استان باز می گردد که باید با طرح در کمیته ای ویژه برای حل آنها اقدام شود.

مهرآبادی با اشاره به تقدیم لایحه بودجه سال 98 به مجلس شورای اسلامی، افزود: موارد بسیار خوبی از قبیل تامین منابع برای بانک های طرف قرارداد این طرح، تامین منابع مالی بانک مسکن، تامین قیر و... در لایحه آمده است که در صورت تصویب کمک زیادی به طرح مسکن مهر خواهد کرد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: استان قزوین در طرح مسکن مهر بسیار منظم و هماهنگ با وزارت راه و شهرسازی کار کرده است و نمی توان انتظار داشت در طرحی با این وسعت هیچ عیب و ایرادی وجود نداشته باشد و باید به تدریج برای رفع مشکلات آنها اقدام کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز