مدیرکل بهزیستی استان قزوین خبرداد؛

آغاز به کار پویش مردمی "لبخند مهربانی عیدانه" در قزوین

۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۲:۴۶:۱۹
کد خبر: ۸۱۳۶۰۸
آغاز به کار پویش مردمی لبخند مهربانی عیدانه در قزوین
مدیر کل بهزیستی استان قزوین از آغاز به کار پویش مردمی "لبخند مهربانی عیدانه" از روز 27بهمن ماه جاری در قزوین خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علیرضا وارثی مدیر کل بهزیستی استان قزوین گفت: پویش لبخند مهربانی عیدانه؛ به منظور تأمین بخشی از مایحتاج شب عید مردم مناطق کم برخوردار آغاز شده است و به مدت یک ماه در استان همزمان با سراسر کشور ادامه دارد.

وی با دعوت از تمامی همشهریان عزیز برای پیوستن به این پویش گفت: امیدواریم همه مردم خود را در این پویش سهیم بدانند و مسئولیت اجتماعی خود را در قبال دیگران عهده دار شوند زیرا لذت و بهره مندی از شب های عید و همراهی با خانواده وقتی کامل می شود که وجدان مان آسوده باشد و بدانیم دیگر همشهریان ما نیز از حداقل امکانات شب عید بهره مند می شوند.

وی افزود: به تمام کسانی که دلشان برای ایران و ایرانی می تپد این تضمین را می دهیم که بتوانیم با سرعت و دقت کمک های نقدی و غیر نقدی را با موضوع عیدانه در کمپین لبخند مهربانی به دست مردم مناطق کم برخوردار برسانیم.

بسته کالایی لبخند مهربانی عیدانه شامل تن ماهی، برنج، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، چای و روغن است و علاقه مندان می توانند کمک های غیرنقدی خود را به اداره کل و بهزیستی شهرستان های تابعه تحویل نمایند.

همچنین شماره حساب 250492134532281 نزد بانک توسعه تعاون، شماره کارت 5029081015702620 دستگاه های خود پرداز در سراسر کشور و موبایل پیمنت #1400009*4*733*، نیز آماده دریافت کمک های نقدی خیرین عزیز هستند.

بهزیستی

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز