برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام کاظم (ع) در حرم حضرت معصومه (س)

۱۴۰۱/۱۱/۲۵ - ۱۳:۳۹:۲۱
کد خبر: ۱۴۳۶۷۵۰
برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام کاظم (ع) در حرم حضرت معصومه (س)
مراسم عزاداری شب شهادت امام کاظم(ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی و مداحی سیدمهدی میرداماد در حرم دختر ایشان برگزار و دسته عزای خادمان و زائران حرم نیز در روز شهادت از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم مطهر برپا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مراسم عزاداری شهادت امام کاظم(ع) با پخش زنده مراسم از شبکه قرآن و معارف سیما در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

مراسم شب شهادت امام هفتم چهارشنبه ۲۶ بهمن ماه بعد از نماز عشا با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی و مداحی سید مهدی میرداماد در شبستان امام خمینی(ره) برپا می‌شود.

پنجشنبه مصادف با سالروز شهادت امام موسی بن جعفر(ع) نیز دسته عزاداری خادمان و زائران حرم حضر ت معصومه(س) از ساعت ۹ از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم مطهر حرکت خواهد کرد و در صحن امام رضا(ع) به اقامه عزا خواهد پرداخت.

همچنین پنجشنبه ۲۷ بهمن بعد از نماز صبح قرائت زیارت عاشورا توسط حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی، مراسم قبل از نماز ظهر با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی و مداحی سیدمهدی موسوی، مراسم عزاداری و مدیحه سرایی بعد از نماز عصر با نوای سیدعلی حسینی نژاد و مراسم عزاداری قبل از نماز مغرب با نوای سیدحسن علوی نژاد در شبستان امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

مراسم عزاداری شام شهادت امام موسی بن جعفر(ع) نیز پنجشنبه ۲۷ بهمن بعد از نماز عشا با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود عالی و مداحی رضا بذری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز