مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی خبر داد

برگزاری دوره‌های آموزشی بیان تفسیر قرآن در دارالقرآن علامه طباطبایی

۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۳:۴۴:۱۳
کد خبر: ۶۸۰۹۰۰
برگزاری دوره‌های آموزشی بیان تفسیر قرآن در دارالقرآن علامه طباطبایی
مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی گفت:این دارالقرآن به قرائت، حفظ و تفسیر قرآن کریم توجه دارد و دوره‌های آموزشی یک ساله بیان تفسیر قرآن در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مرتضی نجفی قدسی ظهر امروز در مراسم اختتامیه یازدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم دارالقرآن امام علی(ع) با اشاره به ویژگی‌های این مسابقات اظهار کرد: مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) در چند سال اخیر در شهر تهران برگزار شد، اما امسال شاهد برگزاری این مسابقات در شهر قم پس از 6 سال بودیم.

وی ادامه داد: اکنون با رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری شاهد حضور هزاران حافظ قرآن کریم در کشور هستیم و حافظان بسیاری در مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) شرکت کردند، شاهد استقبال بسیاری از این مسابقات بودیم.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی افزود: این دارالقرآن به قرائت، حفظ و تفسیر قرآن کریم توجه دارد و دوره‌های آموزشی یک ساله بیان تفسیر قرآن در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در یازدهمین دوره مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) چهار هزار و 608 نفر شرکت کردند که از این میان 501 حافظ کل قرآن بودند، برای نخستین بار شاهد حضور این تعداد زیاد از حافظان کل قرآن در مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) بودیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز