سنگ اندازی های سنتی آقای مدیرکل جلوی تفریح مردم قم

۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۰۹:۴۴:۳۵
کد خبر: ۹۰۵۵۷۵
سنگ اندازی های سنتی آقای مدیرکل جلوی تفریح مردم قم
در حالی که شهر قم، بیش از هر چیزی نیازمند ایجاد فضاهای تفریحی و اماکن گردشگری است، اما متاسفانه سنگ اندازی های سنتی در این شهر، اینبار هم در حال شکل گرفتن است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، چندی است که عملیات احداث باغ پرندگان در قم، در حال شکل گیری است که با راه اندازی آن در یک نقطه مناسب شهری، شاهد یک نقطه تفریحی در کویر قم خواهیم بود.

اگر چه به دلیل افزایش نرخ ارز و تورم ها، شهرداری قم، دست به عصا در حال حرکت کردن بوده، اما فعالیت های عمرانی در حال اجرا است و به زودی افتتاح می شود.

اما در این کش و قوس کارهای عمرانی به یکباره مدیرکل محیط زیست استان قم عنوان می کند، باغ پرندگان در حال ساخت در شهر قم در صورت رعایت همه ملاحظات زیست محیطی، مجوز فعالیت دریافت می‌کند، جمله ای امری که بوی سنگ اندازی در کارها را می دهد.

اگر چه حفاظت از محیط زیست و رعایت تمامی مسائل، امر مهم و ضروری است اما بیان این جملات در چنین روزهایی که هنوز عملیات عمرانی در حال اجراست، جای سئوال دارد.

آقای مدیرکل بهتر بود به جای بیان این جملات بازدیدی از محل داشته و اگر مشکلی در زیرساخت های عمرانی دارد، گوشزد کنید و از سوی دیگر با همدلی و همراهی به فکر ایجاد یک محیط تفریحی برای مردم قم باشید نه سنگ اندازی کنید!

از سوی دیگر باید به آقای مدیرکل گفت که ای کاش همین دغدغه را در حفاظت از محیط زیست در روستاها و مناطق حفاظت شده نیز داشتید و یا اینکه ای کاش با همین جدیت فکری به حال محیط زیست مردم مظلوم روستاهای بخش قمرود می کردید و یا اینکه سری به ورودی های شهر و کارخانه هایی می زدید که در همین فصل پاییز مردم قم باید بار سنگین آلاینده های آن را تحمل کنند.

شایان ذکر است باغ پرندگان حد فاصل بوستان کوثر تا کوه خضر نبی (ع) و کوه 2 برادران قم ، شامل یک عرصه 230 هکتاری درحال ساخت  است که قرار است تا پایان سال به بهره برداری برسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز