عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی:

جوانان باید انرژی خود را تخلیه کنند/ ایران جز کشورهای پر استرس و خشمگین دنیاست/ با مقصران باید برخورد شود

۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۵:۲۰:۴۳
کد خبر: ۷۷۷۷۱۹
جوانان باید انرژی خود را تخلیه کنند/ ایران جز  کشورهای پر استرس و خشمگین دنیاست/ با مقصران باید برخورد شود
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه هر کسی در هر حوزه‌ای که مسئولیت دارد اگر به حقوق مردم تجاوز کند باید با آن برخورد شود، افزود: در حوزه مقاومت، جوانان ما افتخار آفریدند و همیشه پای کار نظام و انقلاب بودند. مسئولین باید به فکر جوانان باشند و به آنها انگیزه بدهند و شرایط مناسب را برایشان فراهم کنند.

«رسول خضری»، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا در خصوص برخورد ماموران شهرداری رشت با چند جوان نوازنده در رشت گفت: ماه ربیع است، این یعنی بهار اسلام. در ماه ربیع که متقارن با  هفته وحدت و بسیج است، جامعه بیشتر از هر زمانی نیاز به شور و خوشحالی دارد.

وی ادامه داد: جوانان باید انرژی خود را تخلیه کنند. ما هم دوست داریم این موارد را به صورت مدیریت‌ شده در سطح کشور داشته باشیم. موسیقی غذای روح است.

خضری با اشاره به اینکه اغلب مردم پول ندارند به کنسرت بروند، افزود: این به نوعی موسیقی مردمی پاپ است و اگر موسیقی درستی باشد، خیلی هم بجاست و باید از آن استقبال شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: یکی از معاونت‌های اصلی شهرداری، معاونت فرهنگی بوده و یکی از شاخه‌های اصلی آن حمایت از همین حوزه است. به نظر من این قضیه اصلا پسندیده نبوده و قطعا مورد نقد و پیگیری جدی است.

وی با تاکید براینکه هر کسی در هر حوزه‌ای که مسئولیت دارد اگر به حقوق مردم تجاوز کند باید با آن برخورد شود، افزود: در حوزه مقاومت، جوانان ما افتخار آفریدند و همیشه پای کار نظام و انقلاب بودند. مسئولین باید به فکر جوانان باشند و به آنها انگیزه بدهند و شرایط مناسب را برایشان فراهم کنند.

خضری تصریح کرد: یکی از وظایف شهرداری‌ها ایجاد شور و نشاط در بین جوانان است و جامعه نیاز به شور دارد. جامعه ما جز کشورهای دسته اول در خشم و استرس است و موسیقی می‌تواند به کنترل خشم کمک کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز