رفع چالش‌های حوزه سلامت با کمک هوش مصنوعی

۱۴۰۱/۰۶/۲۰ - ۰۲:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۷۵۵۴۸
رفع چالش‌های حوزه سلامت با کمک هوش مصنوعی
مسابقه سالانه هوش مصنوعی ایران در قالب طرح شهید بابایی بنیاد ملی نخبگان در حوزه سلامت و پزشکی به همراه آموزش برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری برنا؛ این مسابقه سالانه با هدف آشنایی و آموزش علاقه‌مندان به این فناوری و پرورش این افراد در کل کشور، در نظر دارد در یک فرآیند مشخص حضوری و غیرحضوری، آموزش­های لازم به علاقه ­مندان ارائه دهد و درنهایت با طرح موضوعات جدی صنعت در حوزه هوش مصنوعی، علاوه بر پیشبرد اهداف مسابقه ۳ مسئله واقعی را رفع کند.
امسال اجرای این مسائل در حوزه سلامت و پزشکی خواهد بود و گروه ها در پایان مسابقه، فارغ از جوایز دریافتی، می‌توانند از ظرفیت‌های جانبی فراهم شده نیز استفاده کنند.
در این مسیر بسیاری از فعالان و تصمیم گیران از جمله بنیاد ملی نخبگان، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نمایشگاه اینوتکس، شبکه فن بازار ملی ایران، پژوهشگاه ICT، پارک فناوری پردیس و شرکت های­وب از همراهان این مسابقه هستند.
مدت این مسابقه ۵ ماهه است و شرکت­کنندگان ۷۰ ساعت آموزش تئوری و ۲.۵ ماه آموزش عملی مسئله محور در زمینه ­های مختلف مرتبط با حوزه مسابقه را می گذرانند. در ادامه نیز مطالب مرتبط با ابزار‌های کسب‌وکار را در وبینار‌ها و سمینار‌هایی که برای آن مشخص شده است، می آموزند وبا چالش‌های روز بیشتر آشنا خواهند شد.
در ادامه به این افراد فرصت داده می ­شود تا به‌صورت عملی با نیاز‌های واقعی حوزه هوش مصنوعی آشنا شوند و به سمت ارائه راهکار برای این نیاز­ها حرکت کنند. ارزیابی این افراد علاوه بر بررسی فعالیت­های مختلف و آزمون‌های مورد نیاز و نظر  مربیان ، وارد مرحله داوری می شوند و هر تیم یا فرد بر اساس شاخص­ های مختلف امتیاز مشخصی دریافت می­ کند.
ثبت‌نام مسابقه سالانه هوش مصنوعی ایران (IAAA) در حوزه سلامت و پزشکی از امروز آغاز شده است.
از دیگر مزایای این مسابقه، امکان استخدام در شرکت­های بزرگ فعال در این حوزه است. افراد پس از گذراندن مراحل  آموزش، بر اساس آموزش­ها و توانمندی فردی برای استخدام در شرکت­ها آماده می ­شوند. 

انتهای پیام/

 

نظر شما