راهنمای خرید ارزانترین بلیط هواپیما برای سفارت

۱۴۰۱/۰۵/۰۲ - ۱۰:۵۳:۴۱
کد خبر: ۱۳۵۴۷۴۱
راهنمای خرید ارزانترین بلیط هواپیما برای سفارت
از اولین و مهمترین مراحل در سفر به بعضی از کشورهای خارجی، رزرو بلیط هواپیما ارزان برای ارائه به سفارت است و همان طور که اطلاع دارید برای ورود به هر کشور اروپایی داشتن ویزا الزامی است.

از اولین و مهمترین مراحل در سفر به بعضی از کشورهای خارجی، رزرو بلیط هواپیما ارزان برای ارائه به سفارت است و همان طور که اطلاع دارید برای ورود به هر کشور اروپایی داشتن ویزا الزامی است. البته مدارک مورد نیاز هر سفارت با دیگری متفاوت است، به گونه ای که بعضی از سفارتخانه ها تنها با ارائه بلیط هواپیما سفر شما را تایید می کنند اما بعضی دیگر علاوه بر دریافت بلیط، واچر هتل رزرو شده را از مسافر تحویل می گیرند. در این راهنما ضمن بررسی مدارک ضروری برای خرید بلیط هواپیما برای سفارت، روش های خرید بلیط ارزان به کشور مقصد را نیز بررسی می کنیم. 

Screenshot_20220724-115502_Docs

رزرو بلیط هواپیما ارزان و هتل پیش از تایید سفارت

همان طور که در ابتدا اشاره شد، جهت سفر به بعضی از کشورهای خارجی نیاز به ارائه مدارکی مانند رزرو بلیط هواپیما برای سفارت و تهیه واچر هتل دال بر حقیقت سفر می باشد. اما اکثر افراد نگران هزینه های ناشی از رزرو بلیط و هتل هستند که در صورت عدم تایید سفارت، ضرر هنگفتی را متحمل می شوند. به همین منظور تنها با رزرو موقت بلیط و هتل و ارائه مدارک مرتبط می توان از کنسولگری تایید گرفت که در این صورت نیاز به پرداخت هزینه کمتری می باشد. 

در رزرو موقت مسافر با داشتن تمامی مشخصات اعم از بلیط رفت و برگشت کشور مقصد، تاریخ و شماره پرواز، زمان ورود و خروج از مبدا و مقصد، مدارک مورد نیاز را فراهم کرده است. خرید موقت، روش مناسبی برای خرید بلیط ارزان هواپیما برای سفارت بوده که در صورتی که سفارت، بلیط شما را تایید نکرد، هزینه بلیط به شما عودت داده می شود. همچنین توجه به زمان مناسب با توجه به تاریخ مراجعه به سفارت، استفاده از شرکت هواپیمای داخلی و چندین عامل دیگر نیز می تواند در خرید ارزانترین بلیط هواپیما موثر باشد. در ادامه نحوه خرید بلیط هواپیما ارزان برای سفارت و مدارک مورد نیاز را بررسی می کنیم.

نحوه رزرو بلیط هواپیما برای سفارت

مسافرین پروازهای خارجی به منظور رزرو موقت بلیط هواپیما و هتل می توانند از طریق سایت و به صورت آنلاین اقدام کنند. البته تعداد سایت های ارائه دهنده رزرو موقت محدود بوده و افراد نمی توانند از شرکت های هواپیمایی معمول بلیط هواپیما و هتل خود را به صورت موقت رزرو کنند. سایت هایی که مجاز به فروش بلیط سوری برای مشتریان هستند وابسته به کنسولگری می باشند که بلیط هواپیما ارزان را برای تعداد محدودی از ایرلاین ها مانند ترکیش، امارات، اتریش، لوفت هانزا، قطر ایرویز و ایرفلوت ارائه می کنند.

مسافرین با مراجعه به این سایت ها و مشاهده لیست قیمت بلیط هواپیما ارزان، از صفحه خرید یا تقویم پروازی می توانند پرواز مورد نظر خود را از یکی از شرکت های هواپیمایی نامبرده به طور موقت رزرو کنند و در صورت تایید سفرشان توسط سفارتخانه، مابه التفاوت رزرو خود را پرداخت کنند. مسافران بعد از تایید کنسولگری تنها 24 ساعت قبل از زمان پرواز فرصت دارند تا خرید بلیط ارزان خود را قطعی کنند.

Screenshot_20220724-115514_Docs

قیمت بلیط هواپیما ارزان برای سفارت

یکی از مشکلاتی که در رزرو موقت وجود دارد نرخ بالای بلیط هواپیما در شرکت های هواپیمایی است که در سایت های خاص برای رزرو بلیط مشخص شده اند. در این مواقع انتخاب با مسافر است که ریسک خرید کامل بلیط هواپیما را از ایرلاین های ارزان بپذیرند و یا از رزرو موقت بلیط ها با قیمت ارزان تر در ایرلاین های معین استفاده کنند. اما همانطور که گفته شد می توان با رعایت برخی موارد، بلیط هواپیما ارزان را خریداری کنید. توجه به زمان خرید، کشور مقصد، ایرلاین مربوطه و تخفیف هایی که از این سایت ها ارائه می شوند، روش های مهمی برای خرید بلیط ارزان می باشد. 

خرید بلیط هواپیما ارزان برای سفارت 

درصورتی که نخواستید بلیط هواپیما را موقت رزرو کنید، با رعایت نکاتی ساده می توانید بلیط هواپیما را با قیمتی پایین تر خریداری کنید. مهم ترین مسئله در تهیه بلیط ارزان، توجه به زمان خرید و سفر می باشد. در ادامه جزئیات بیشتری در این رابطه ذکر شده است. 

بلیط هواپیما ارزان را در بهترین زمان تهیه کنید

اینکه چه زمانی را به خرید بلیط هوایپما ارزان برای سفارت اختصاص دهید، به کشور مقصد و همچنین تاریخ مشخص شده بستگی دارد. در سفر به کشورهای خارجی سعی کنید زمان شولدر سیزن یا روزهای میانی هفته را انتخاب کنید. در روزهای شولدر سیزن میزان مسافرت ها کمتر بوده و زمان مناسبی برای سفر ارزان می باشد. همچنین در روزهای میانی هفته مانند پنج شنبه، می توان بلیط را با قیمتی مناسب تر خریداری کرد. 

سعی کنید از پروازهای مستقیم استفاده کنید. 

در پروازهای غیرمستقیم باید پس از رسیدن به مقصد اول، بلیط هواپیما برای مقصد دوم را نیز خریداری کرده و با هزینه ای بیشتر به مقصد اصلی برسید. برای خرید بلیط هواپیما ارزان از پروازهای مستقیم استفاده کنید، گرچه برای برخی کشورها این امکان وجود ندارد. همچنین می توان برای پروازهای غیر مستقیم، مقصد ابتدایی را کشوری ارزان تر انتخاب کنید.

انتخاب زمان مناسب برای بلیط برگشت 

عامل مهم دیگر برای خرید بلیط هواپیما ارزان، توجه به زمان خرید بلیط برگشت می باشد. با توجه به اینکه باید زمان برگشت شما نیز برای سفارت مشخص باشد، باید بلیط برگشت را نیز همزمان خریداری کنید. با توجه به زمان برگشت خود سعی کنید، ایرلاین و زمانی را انتخاب کنید که هزینه کمتری برای خرید بلیط پرداخت کنید. 

Screenshot_20220724-115524_Docs

سفارتخانه چه کشورهایی پیش از صدور ویزا، بلیط هواپیما می خواهند؟

افرادی که قصد سفر به ایتالیا، کانادا، کشورهای عضو شینگن و اغلب کشورهای اروپایی از جمله آلمان، بلژیک، سوئیس، اتریش، ایتالیا، پرتغال، لهستان، اسپانیا دانمارک (به غیر از جزیره فارو و گرینلند) ، فرانسه (به غیر از کشورهای خارج از تحت سلطه) و. . . را دارند ملزم به ارائه مدرکی مبنی بر رزرو بلیط هواپیما هستند. چرا که در بعضی موارد ارائه بلیط یک طرفه نشان از عدم بازگشت مسافر به کشور خودش است. بنابراین دلیل دریافت این مدارک، اطمینان خاطر سفارت کشور مقصد از بازگشت مسافر و تمکن مالی او است. این کشورها دارای تقویم متفاوتی برای شولدر سیزن و های سیزن می باشند که لازم است برای خرید بلیط هواپیما ارزان، نسبت به این تاریخ ها جستجو کنید. 

Screenshot_20220724-115534_Docs

در این مطلب به ارائه اطلاعاتی در رابطه با چگونگی رزرو بلیط هواپیما ارزان برای سفارت و شرایط و قوانین آن پرداختیم. در عین حال بهتر است زمان سفر به هر یک از کشورهای خارجی، از قوانین و مقررات و مدارک لازم آن، از طریق سفارت مربوطه مطلع شده تا هزینه کمتری برای خرید بلیط هواپیما پرداخت کنید. در پایان لازم به ذکر است که برای ورود به بعضی از کشورها در فرودگاه مقصد ویزا صادر می شود و دیگر نیازی به رزرو بلیط و ارائه واچر هتل به سفارت نیست. همچنین چندین کشور با ایران بر سر قانون لغو ویزا به توافق رسیده اند، از جمله آنها می توان به کشورهای ترکیه، تاجیکستان، مالزی و ارمنستان نیز اشاره کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز