مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خبرداد:

برقراری بیش از ۱۰۰۰ ارتباط تلفنی با ایثارگران

۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۰:۲۶:۴۲
کد خبر: ۱۰۱۲۴۳۸
برقراری بیش از ۱۰۰۰ ارتباط تلفنی با ایثارگران
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: از ابتدای امسال تاکنون، بیش از یک هزار تماس تلفنی با ایثارگران این استان برقرار شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، عطا ناوکی با اعلام این خبر اظهار داشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان علاوه بر داشتن ارتباط تلفنی با ایثارگران، در دو ماهه نخست امسال 811 دیدار به صورت هدفمند با مشارکت سایر مسئولان دستگاه های اجرایی انجام داده است. 

وی با بیان اینکه جویا شدن از وضعیت زندگی و بررسی مشکلات ایثارگران به ویژه اطلاع از وضعیت تحصیلی فرزندان آنان ضروری است، افزود: اداره مددکاری و مرکز مشاوره نقش بسزایی در ایجاد ارتباط مؤثر با جامعه ایثارگری دارند.

ناوکی ادامه داد: با وجود اینکه آسیب های اجتماعی در میان ایثارگران بسیار اندک است، مرکز مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران برنامه‌ ها و آموزش های مختلفی با هدف پیشگیری از آسیب ها ارائه می‌ دهد.

وی حفظ سلامت خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان را در رأس اهداف این نهاد دانست و گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا مشاوره های حضوری معمولاً بر اساس اولویت بندی بوده است و روزهای تعطیل نیز با استفاده از فضای مجازی و تماس تلفنی، ایثارگران مشاوره شده اند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان ضمن بیان اینکه در چنین شرایط حساسی سعی کردیم بیشتر با استفاده از فضای مجازی و تماس تلفنی با جامعه شاهد و ایثارگر ارتباط برقرار کنیم، عنوان کرد: در ماه های فروردین و اردیبهشت بیش از یک هزار تماس تلفنی به منظور جویا شدن از وضعیت زندگی، پیگیری و بررسی مشکلات ایثارگران برقرار شده است.

گفتنی است؛ استان ‌هرمزگان بیش از یک هزار و 500 شهید، دو هزار و 861 جانباز و 341 آزاده تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز