مزرعه استخراج ارز دیجیتال ۶ میلیاردی در توقیف پلیس

۱۴۰۰/۰۲/۲۵ - ۰۸:۵۰:۴۱
کد خبر: ۱۱۷۸۹۵۹
مزرعه استخراج ارز دیجیتال ۶ میلیاردی در توقیف پلیس
جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف13دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش 6میلیارد و500میلیون ریال در شهرستان جاسک خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، "مهرداد مشوق" در این رابطه اظهار داشت: مأموران انتظامی یگان امداد شهرستان جاسک در پی دریافت خبری مبنی بر  ایجاد مزرعه استخراج ارز دیجیتال توسط افراد سودجو در سطح حوزه استحفاظی مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

 

وی افزود : مأموران با گسترش چتر اطلاعاتی و ضمن هماهنگی با مقام قضائی محلی را شناسایی که در بازرسی از یک باغ تعداد 13 دستگاه استخراج ارز دیجیتال در حال فعالیت را کشف وضبط کردند.

 

جانشین فرمانده انتظامی استان ارزش کالای قاچاق کشف شده را برابر نظر کارشناسان 6 میلیارد و 500میلون ریال عنوان و تصریح کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 

این مقام انتظامی استان با اشاره با اینکه قاچاق کالا پدیده ای است که از جهات گوناگون حیات سالم اقتصادی و فرهنگی یک جامعه را تهدید می کند، عنوان کرد: پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است تا با قاچاقچیان و اخلالگران نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز