استاندار هرمزگان در شورای آموزش و پرورش استان مطرح کرد :

استان هرمزگان با تمام توان آماده آغاز سال تحصیلی است

۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۰۸:۰۳:۴۸
کد خبر: ۱۲۳۶۳۲۴
استان هرمزگان با تمام توان آماده آغاز سال تحصیلی است
استاندار هرمزگان گفت : از اول مهر سال جاری، 405 هزار و 832 دانش آموز هرمزگانی و بیش از 17 هزار معلم در هرمزگان سال تحصیلی جدید را آغاز خواهند کرد و استان هرمزگان با به کارگیری امکانات مورد نیاز و تمام توان آماده آغاز سال تحصیلی جدید است.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ فریدون همتی در نشست شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان با اشاره به در پیش بودن فرارسیدن ماه مهر و آغاز سال تحصیلی 1400-01 ، عنوان کرد : همزمان با آغاز سال تحصیلی، شور و نشاط اجتماعی تازه ای هم در جامعه ایجاد خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید آموزش ها به صورت مجازی و در ادامه به صورت حضوری خواهد بود، ادامه داد: بازگشایی مدارس و آموزش حضوری دانش آموزان طبق مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا پس از واکسیناسیون دانش آموزان و با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی صورت می‌گیرد و مدارس به صورت کوچک، متوسط و بزرگ براساس جمعیت دانش آموزی تقسیم بندی شده‌اند که به تدریج در کنار آموزش مجازی، به صورت حضوری هم کلاس های درس با جمعیت کم برگزار می‌شود.
 
استاندار هرمزگان افزود : از اول مهر سال جاری، 405 هزار و 832 دانش آموز هرمزگانی و بیش از 17 هزار معلم در هرمزگان سال تحصیلی جدید را آغاز خواهند کرد و استان هرمزگان با به کارگیری امکانات مورد نیاز و تمام توان آماده آغاز سال تحصیلی جدید است.
 
همتی با اشاره به آماده بودن 17 هزار و 85 کلاس درس برای سال تحصیلی جدید در هرمزگان، تصریح کرد: هرمزگان در زمینه مدرسه سازی از استان های موفق در کشور محسوب می‌شود و مدارس بسیار خوبی از نظر کیفیت، معماری و تجهیزات نصب شده در استان هرمزگان ساخته شده است که این امر با مشارکت خیرین، بنگاه‌های اقتصادی و استفاده از سهم ردیف های ملی بودجه محقق شده است.
 
وی با اشاره به تصمیمات جدید برای تقویت تجهیزات و امکانات هنرستان ها در هرمزگان، گفت: همچنین با ساخت مدارس جدید در هرمزگان، تعداد مدارس کانکسی در این استان از بیش از 400 مدرسه به 94 مدرسه کاهش یافته است که از این تعداد نیز در کنار 30 مدرسه کانکسی، مدارس جدید در حال ساخت است و جمع آوری مدارس کانکسی در هرمزگان، به سرعت در حال انجام است.
 
استاندار هرمزگان با تاکید بر لزوم ادامه برنامه‌ریزی ها برای موفقیت های بیشتر و بهتر دانش آموزان هرمزگانی در آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها از آغاز سال تحصیلی جدید، خاطرنشان کرد: با جهت گیری ها و تصمیمات شورای آموزش و پرورش استان طی سال های اخیر شاهد تحولات و موفقیت های خوب دانش آموزان هرمزگانی در راستای قبولی در آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها بوده‌ایم که نمونه آن میزان قبولی دانش آموزان هرمزگانی در رشته پزشکی است که از 40 نفر در آزمون سراسری سال گذشته به 80 نفر در آزمون سراسری سال جاری، افزایش یافت.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز