معاون دانشگاه پیام نور هرمزگان :

دانشجویان دانشگاه پیام نور می توانند در نزدیکترین محل زندگی خود آزمون دهند

۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۰:۰۶:۴۸
کد خبر: ۸۶۴۴۳۶
خانم دکتر عامری معاون دانشگاه پیام نور هرمزگان خبر داد: ثبت نام و پذیرش دانشجو در تمام گروههای آزمایشی

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ خانم دکتر فاطمه عامری سیاهویی معاون دانشگاه پیام نور استان هرمزگان از پذیرش و ثبت نام بدون آزمون در تمام گروهها آزمایشی در این واحد دانشگاهی در سراسر هرمزگان خبر داد و گفت: متقاضیان می توانند از همین امروز به مراکز و واحدهای سراسر هرمزگان مراجعه یا به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند

خانم دکتر عامری اظهار داشت: ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور شروع شده و تا دهه ی اول شهریورماه 98 نیز فرصت باقی است ولی علاقمندان به تحصیل قبل از اینکه ظرفیت تکمیل شود اقدام  به ثبت نام نمایند.

معاون دانشگاه پیام نور استان هرمزگان با بیان اینکه علاقمندان به تحصیل در هر یک از شهرستاهای  هرمزگان پذیرفته شدند، می توانند به دلخواه خود در نزدیکترین محل زندگی خود محل آزمون خود را انتخاب و امتحانات خود را در آنجا سپری نمایند و این بزرگترین خدمات برای دانشجویان عزیز می باشد.

خانم دکتر عامری سیاهویی، خاطر نشان کرد: خدمات دانشگاه پیام نور برای اقشار مختلف جامعه است.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور یک دانشگاه دولتی است، تصریح کرد: دانشگاه پیام نور از لحاظ کیفیت آموزشی رتبه اول بین دانشگاههای کشور و از لحاظ پژوهشی نیز جز 10 دانشگاه برتر کشور می باشد.

معاون دانشگاه پیام نور استان هرمزگان، اظهار داشت: شهریه دانشگاه پیام نور پایین ترین شهریه ی دانشگاهی بین سایر دانشگاههاست و علیرغم این بازهم تسهیلات بانکی با کارمز کمتر از 2 درصد برای تمام مقطع تحصیلی برای دانشجویان با بانک انصار منعقد کرده ایم که دانشجویان با آسوده خاطر بتوانند ادامه تحصیل دهند.

خانم دکتر عامری سیاهویی،تصریح کرد: ما در دورترین نقطه هرمزگان و حتی در استراتژیک ترین نقطه کشور نیز واحد دانشگاهی داریم، وی هدف دانشگاه پیام نور را خدمت به اقشار متوسط و ضعیف جامعه بر شمرد.

معاون دانشگاه پیام نور استان هرمزگان، افزود: دانشگاه پیام نور تنها واحد آموزش عالی در جزیره استراتژیک ابوموسی است که دارای خوابگاه رایگان و تردد هوایی و دریایی به این جزیره به صورت رایگان است که علاقمندان به تحصیل  نیز می توانند در این واحد آموزشی بدون آزمون ثبت نام نمایند.

خانم دکتر عامری در ادامه عنوان کرد: علاقمندان به تحصیل می توانند همزمان در دو رشته تحصیلی ادامه تحصیل نمایند.

 

وی با اشاره به اینکه تحصیل در بزرگترین دانشگاه دولتی به صورت حضوری، نیمه حضوری و ترکیبی است، خاطر نشان کرد: دانشگاه پیام نور علاوه بر برگزاری کلاسهای سنتی، دروس الکترونیکی نیز برگزار می نماید که دانشجو در منزل می تواند با گوشی همراه یا لپ تاپ خود در کلاس درس مشارکت نماید

وی با اشاره به اینکه حضور در کلاسهای دانشگاه پیام نور اجباری نیست، افزود:دانشجویان می توانند بدون حضور در کلاس درس امتحان دهد.

معاون دانشگاه پیام نور هرمزگان در پایان با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور یک دانشگاه کتاب محور است، اظهار داشت: دانش اموختگان دانشگاه پیام نور در بهترین دانشگاههای کشور در مقاطع تحصیلی بالاتر پذیرفته شده اند و اکثریت مسئولین و متخصصین جامعه فارغ التحصیل دانشگاه پیام نور هستند و دانشگاه پیام نور توانسته است خدمات شایان و درخور برای افراد جامعه انجام دهد.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز