تیم آرش قشم قهرمان مسابقات فوتبال نوجوانان جزیره شد

۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۰۶:۴۰:۵۰
کد خبر: ۸۹۲۴۱۰
تیم آرش قشم قهرمان مسابقات فوتبال نوجوانان جزیره شد
سرپرست امور ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم گفت: در پایان رقابت های فوتبال در رده سنی نوجوانان جزیره قشم، تیم "آرش قشم" موفق به کسب عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات شد.

به گزارش خبرگزاری  برنا در هرمزگان، سید مسعود موسوی با اعلام این مطلب افزود: مسابقات فوتبال نوجوانان قشم که از تاریخ 25 تیرماه با حضور 20 تیم در سه گروه (الف)، (ب) و (ج) برگزار شده بود با قهرمانی تیم آرش قشم به پایان رسید.

وی ادامه داد: تیم پریما اسپرت به مقام نایب قهرمانی این مسابقات رسید و تیم استقلال رمچاه هم موفق شد مقام سوم این رقابت ها را از آن خود کند.

سرپرست امور ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم افزود: در این دوره از رقابت ها تیم استقلال درگهان کاپ اخلاق را از آن خود کرد و آقایان حمیدرضا تیما از تیم پریما اسپرت و عمار اسلامی از تیم استقلال رمچاه به ترتیب به عنوان بهترین بازیکن و آقای گل مسابقات معرفی شدند.

موسوی خاطرنشان کرد: این مسابقات پس از برگزاری 64 بازی و رد و بدل شدن 215 گل روز هشتم شهریورماه (جمعه) با مشخص شدن قهرمان و تیم های دوم و سوم به کار خود پایان داد.

وی در پایان گفت: مراسم اختتامیه این مسابقات با همکاری مدیریت ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم و هیات فوتبال قشم در ورزشگاه تختی قشم برگزار شد

 

نظر شما