فرمانده دریابانی استان هرمزگان خبر داد:

توقیف یک فروند موتورلنج حامل ۱۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ابوموسی

۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۹:۱۳:۱۳
کد خبر: ۹۳۰۸۱۹
توقیف یک فروند موتورلنج حامل ۱۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ابوموسی
فرمانده دریابانی استان هرمزگان از شناسایی و توقیف یک فروند موتورلنج حامل 120 هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ سرهنگ "حسین دهکی" گفت: مرزبانان شهرستان ابوموسی حین گشت زنی در فاصله ١٢ مایلی جنوب جزیره، به یک فروند شناور متجاوز مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر و توقف آن به محل اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با حضور در محل به شناور فرمان ایست دادند و قاچاقچیان و متجاوزان مرزی که با حضور مرزبانان غافلگیر شده بودند، با پرتاب راکت آتش زا قصد صدمه زدن به مأموران را داشتند.

فرمانده دریابانی استان هرمزگان تصریح کرد: دریابانان پس از موضع گرفتن متجاوزان مرزی اقدام به آتش سنگین کردند و توانستند ضمن درگیری مسلحانه و زمین گیر کردن آنها، شناور را متوقف کنند.

سرهنگ دهکی با اشاره به توقیف یک فروند شناور، بیان کرد: مرزبانان پس از توقیف شناور اقدام به بازرسی از آن کردند و موفق شدند120 هزار لیتر سوخت قاچاق را کشف و 11 قاچاقچی را دستگیر کنند.

وی ارزش ریالی محموله سوخت کشف شده را 8 میلیارد و 520 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: مرزبانان با حضور منسجم در دریا، آب‌های خلیج فارس را برای سودجویان و مخلان اقتصادی ناامن خواهند کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز