مجمع جوانان استان همدان خواستار شد؛

شهردار همدان از ظرفیت جوانان برای رفع مشکلات مدیریت شهری استفاده کند

۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۹:۴۵:۴۵
کد خبر: ۱۲۶۴۵۵۶
شهردار همدان از ظرفیت جوانان برای رفع مشکلات مدیریت شهری استفاده کند
مجمع جوانان استان همدان خواستار بهره مندی از ظرفیت جوانان استان همدان برای رفع مشکلات مدیریت شهری شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مجمع جوانان استان همدان در پی تعویق چندین باره زمان دیدار شهردار همدان با اعضای مجمع جوانان استان همدان بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

امید و انتظار آن بود که با انتخاب شهرداری از دل مردم و جامعه جوانان استان به عنوان قلب تپنده و محرک استان و کشور توجه ویژه ای به جامعه جوانان و نمایندگان ایشان در مجمع جوانان استان می شد اما شواهد گویای بی توجهی ایشان به این مهم است.

چندی است مجمع جوانان همدان که نماینده رسمی تشکل‌های جوانان است می‌باشد و در خط مقدم حوزه جوانان در حال فعالیت می‌باشند در انتظار دیدار و هم‌اندیشی با شهردار جدید همدان می‌باشند.

دیداری که می‌توانست راهکارها و چالش‌های بسیاری از جوانان را به‌نوعی تسهیل بخش باشد، چندباره کنسل شد.

به نظر می‌رسد که شهردار محترم همدان تعامل سازنده و قابل قبولی با جوانان نداشته و اساساً خود را ملزم به این تعامل نمی‌دانند امیدواریم این روند با درایت ایشان بهبود ببخشد.

در این شرایط که از یک سو شورای شهر تعامل نسبتاً خوبی با این مجمع دارد و از سوی دیگر شهردار همدان این تعاملات را در اولویت چندم خود قرار داده، باید گفت عزم جدی در حوزه مدیریت شهری وجود ندارد و این دلگرمی که جوانانی که از بدنه مردم دغدغه‌مندانه پیگیر مشکلات هستند بی رمق در ادامه این راه خواهند بود.

در پایان امید است بگذاریم جوانان ما در زمان حیاتشان ببیند و بدانند که تلاششان در شهر دیده می‌شود، بگذاریم بی‌هیچ طمع و دغدغه‌های سیاسی یک کار اصیل فرهنگی در جهت کاهش مشکلات مردم شریف همدان، در شهر شکل گیرد و قطعاً که جوانان، خصوصاً مجمع جوانان استان همدان مانند همیشه پا به کار  و البته مطالبه گر خواهند بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز