نماینده ولی فقیه در استان همدان:

آمران به معروف و ناهیان منکر باید توجیه شوند

۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۷:۵۱:۱۵
کد خبر: ۸۰۹۲۰۷
آمران به معروف و ناهیان منکر باید توجیه شوند
آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی با بیان اینکه باید دانشسرای عالی داشته باشیم تا آمران به معروف و ناهیان منکر دوره لازم را ببینند افزود: اما افرادی که امروز امر به معروف و نهی از منکر می کنند خودشان باید توجیه شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی عصر امروز در در نشست مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه و هیات‌های اندیشه‌ورز جوان استان همدان با بیان اینکه ما برای عرصه مدیریت‌ها باید انسان بسازیم وگرنه همین وضعیت ادامه می‌یابد اظهار کرد: باید برای عرصه مدیریت کادرسازی کنیم.

وی با بیان اینکه باید دانشسرای عالی داشته باشیم تا آمران به معروف و ناهیان منکر دوره لازم را ببینند افزود: اما افرادی که امروز امر به معروف و نهی از منکر می کنند خودشان باید توجیه شوند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه از ابتای انقلاب تاکنون خیلی کار شده و هر کس انکار کند مریض است تصریح کرد: البته نمی‌گوییم که ما مشکل نداریم، معضلاتی وجود دارد که باید به آن‌ها توجه شود.

وی با اشاره به اینکه اکثر افراد از دین برداشت نادرست داشتند ادامه داد:‌ انسان باید عیوب خود را رصد کند و مدیریت کار هر کسی نیست.

طه‌محمدی با بیان اینکه خودشناسی اولین قدم است خاطرنشان کرد:‌ وقتی خودمان را شناختیم در راه رضای خدا موفق خواهیم بود.

 

نظر شما