مجتبی گلیج در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پوشیدن دوبنده تیم‌ ملی چالش بزرگی خواهد شد/ تغییر در چرخه انتخابی کار درستی بود

۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۰۵:۵۴:۳۰
کد خبر: ۱۰۰۸۱۸۹
پوشیدن دوبنده تیم‌ ملی چالش بزرگی خواهد شد/ تغییر در چرخه انتخابی کار درستی بود
عضو تیم‌ ملی کشتی آزاد گفت: تغییر در چرخه انتخابی کار درستی بود و قطعا نتایج مثبتی را هم شاهد خواهیم بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مجتبی گلیج، عضو تیم‌ ملی کشتی آزاد، درباره پیگیری تمریناتش در روزهای تعطیلی اردوی تیم‌ ملی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا اظهار کرد: خوشبختانه شرایط خوبی دارم و تمریناتم را به صورت مدام ولی انفرادی در خانه پیگیری می‌کنم. قبل از این هم در رقابت‌های جام تختی و پیش‌تر مسابقات آسیایی آمادگی خودم را محک زدم. البته نمی‌توانم بگویم وضعیتم ایده‌آل است اما شرایط مطلوبی دارم. با تعویق یک ساله‌ای که برای المپیک رخ داد شرایط فرق کرده است. قطعا در این مدت اگر به همین شکل اردوها تعطیل باشد از آمادگی لازم برای حضور در مسابقات فاصله خواهیم گرفت.

او در مورد حضور مجدد رضا یزدانی در مسابقات کشتی توضیح داد: وزن 97 کیلوگرم وزن بسیار شلوغی است. محمدحسین محمدیان، علیرضا کریمی، جواد ابراهیمی و حالا که حضور رضا یزدانی هم قطعی شده صددرصد همه کشتی‌گیران در این وزن کار دشواری برای پوشیدن دوبنده تیم ملی خواهند داشت.

دارنده مدال طلای مسابقات آسیایی در پایان با اشاره به تغییر چرخه انتخابی تیم ملی گفت: به نظرم من تغییری که در روند انتخاب ملی‌پوشان در نظر گرفته شده آنهم در سال منتهی به المپیک کار بسیار خوبی است چون در این روش حق به کسی می‌رسد که واقعا تلاش بیشتری کرده است. اکثر کشورهایی مانند روسیه و آمریکا که حالا در کشتی حرفی برای گفتن دارند از این روش استفاده می‌کنند. حالا برای ما هم این روش با قوانین کشورمان طراحی شده است که فکر می‌کنم نتایج مثبتی را هم شاهد خواهیم بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز