امیر سرخوش در گفتگو با خبرگزاری برنا:

اسپانسرها از برگزاری لیگ بیلیارد استقبال نکردند/ مبلغ قراردادهای این رشته بسیار ناچیز است

۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۰۹:۲۸:۴۵
کد خبر: ۱۰۱۵۵۵۸
اسپانسرها از برگزاری لیگ بیلیارد استقبال نکردند/ مبلغ قراردادهای این رشته بسیار ناچیز است
کاپیتان تیم ملی بیلیارد کشورمان گفت: اسپانسرها از برگزاری مسابقات باشگاهی در این رشته به دلیل انفرادی بودن آن استقبال نکردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ امیر سرخوش، کاپیتان تیم ملی بیلیارد کشورمان درخصوص برگزاری مسابقات باشگاهی عنوان کرد: سال‌های گذشته لیگ کشوری داشتیم اما در دوره روسای فدراسیون‌ مختلفی که آمدند این رقابت‌ها لغو شد. آخرین بار 5 سال پیش بود که مسابقات باشگاهی دو دوره پشت سر هم برگزار شد اما ادامه پیدا نکرد. رشته ما انفرادی است به همین دلیل از سوی اسپانسرها و حامیان مالی استقبال گسترده‌ای صورت نگرفت. در رشته‌هایی مانند فوتبال یا ورزش‌های دیگر تیم‌های برتر در لیگ‌های کشوری می‌توانند سهمیه آسیایی بگیرند اما در رشته ما چنین چیزی وجود ندارد. البته کشور چین به تازگی مسابقات باشگاهی برگزار می‌کند اما هنوز آن ظرفیت لازم را پیدا نکرده تا به صورت آسیایی برگزار شود.

او ادامه داد: ورزشکارها از این رقابت‌ها استقبال کردند و برای آن‌ها خوب بوده چون دو دوره از این طریق درآمد داشتند. اما از سوی باشگاه‌ها به دلیل این که شاید توجیه مالی برایشان نداشته، استقبال گسترده‌ای صورت نگرفت.

سرخوش گفت: مبلغ قراردادها همان چهار سال پیش بسیار ناچیز بوده است. دومین دوره لیگ آن موقع به صورت متمرکز برگزار شد و قرارداد ما در این مسابقات حدودا 10 میلیون تومان می‌شد که اصلا مبلغ قابل توجهی نبود.

کاپیتان تیم ملی بیلیارد و اسنوکر عنوان کرد: رشته ما انفرادی است و به همین دلیل مسابقات و رنکینگ‌های بین‌المللی ما نیز به صورت انفرادی است که همان‌ها اگر برگزار شوند، خودش باز درآمدزایی دارند و نیازی به برگزاری لیگ نیست اما لیگ‌ها هم به صورت تیمی هستند و تمام شهرها را درگیر خود می‌کنند به همین دلیل وجهه خوبی دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز