محمدرضا داورزنی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

اعضای کادر فنی تیم ملی را در هفته‌های آتی تعیین خواهیم کرد/ برای شروع لیگ منتظر مجوز ستاد مبارزه با کرونا هستیم

۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۰۵:۰۷:۰۸
کد خبر: ۱۰۴۶۰۱۲
اعضای کادر فنی تیم ملی را در هفته‌های آتی تعیین خواهیم کرد/ برای شروع لیگ منتظر مجوز ستاد مبارزه با کرونا هستیم
رییس فدراسیون والیبال گفت: برای شروع لیگ برتر منتظر مجوز ستاد مبارزه با کرونا خواهیم بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمدرضا داورزنی، رییس فدراسیون پیشین چوگان درباره برگزاری مراسم یادبود پیشکسوت این رشته ورزشی اظهار کرد: فریبرز تاج محرابی از امیران دوران دفاع مقدس و از جانبازان جنگ هستند. این شهید از وطن پرستانی بودند که دوران دفاع مقدس جان خودشان را در طبق اخلاص گذاشتند و به درجه جانبازی رسیدند و همان جانبازی منجر به شهادت شد که جا دارد به خانواده چوگان و خانواده ایشان تبریک و تسلیت بگویم. با همت دوستان ما در فدراسیون مراسمی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد که خانواده چوگان دور هم جمع شدند و یادی کردند از جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های این شهید بزرگوار و به جرات می‌توانم بگویم اگر الان چوگانی وجود دارد و شما می‌بینید که در جهت توسعه چوگان اقداماتی انجام گرفته یکی از عناصری که در این 30 سال گذشته پای کار بود، امیر سرتیپ تاج محرابی بود که جا دارد درود بفرستم به روان پاک این شهید بزرگوار که هم از وطن پرستان بسیار خوب بود و هم از کسانی بود که اگر امنیتی وجود دارد، حاصل ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های این نوع بزرگوارانی است.

داورزنی در خصوص برنامه‌های فدراسیون والیبال نیز گفت: حتما این کار در حوزه والیبال هم اتفاق خواهد افتاد. می‌دانید که ما در ورزش کشور بیش از 5 هزار شهید داریم و هر کدام از این شهدا هم در رشته‌های مختلف ورزشی فعال بودند. ما در مراسم‌هایی که به شکل کلی برای همه فدراسیون‌ها گرفته می‌شود این کار را انجام دادیم، البته هر فدراسیونی هم در زمان‌های مختلف برای خودش برنامه‌هایی دارد که ما هم سعی می‌کنیم این اقدام پسندیده را که در چوگان شاهد بودیم در والیبال هم داشته باشیم و سعی می‌کنیم همیشه یاد کنیم از کسانی که جانفشانی انجام دادند و جان خودشان را تقدیم این انقلاب کردند.

رییس فدراسیون والیبال درباره زمان شروع اردوهای تیم‌ ملی گفت: تیم‌ ملی ما اردوهای خودش را انشالله از اول فروردین شروع خواهد کرد، البته منتظر شروع لیگ هستیم که لیگ‌مان هرچه زودتر آغاز شود تا شرایط تعیین تکلیف‌مان برای شروع اردو و بازی‌های تدارکاتی بیشتر روشن می‌شود.  

او با اشاره به زمان برگزاری لیگ گفت: 19 شهریورماه اگر ستاد کرونا این اجازه را به ما بدهد، مسابقات را بدون تماشاچی شروع خواهیم کرد. سعی می‌کنیم از اواخر اسفند و اوایل فروردین سال آینده خودمان را برای لیگ ملت‌ها و المپیکی که در پیش داریم آماده کنیم. ترکیبی از مربی داخلی و خارجی کنار هم کار خواهند کرد حالا اینکه چه کسی سرمربی یا مشاور و کمک مربی باشد در هفته‌های آینده روشن می‌شود و اعلام می‌کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز