لیگ قهرمانان آسیا؛

تقابل دشوار سپاهان با صدرنشین

۱۳۹۹/۰۶/۲۸ - ۰۷:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۶۰۱۳۰
تقابل دشوار سپاهان با صدرنشین
شاگردان نویدکیا برای اینکه بتوانند به صعود امیدوار باشند، باید در بازی امشب مقابل النصر نتیجه دیدار رفت را جبران کنند.نتیجه‌ای که النصر را هفت امتیازی کرد و با توجه به تساوی العین امارات و السد قطر، این تیم عربستانی را به صدر جدول فرستاد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ شکست سپاهان مقابل تیم النصر در آخرین دیدار دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نخستین تجربه سرمربیگری محرم نویدکیا را تلخ رقم زد. طلایی پوشان اصفهان که همواره نماینده ای مقتدر از ایران بودند، در پایان دور رفت مرحله گروهی با 3 امتیاز در رده سوم گروه D قرار دارند اما هنوز شانس صعود را از دست نداده اند.

شاگردان نویدکیا برای اینکه بتوانند به صعود امیدوار باشند، باید در بازی امشب مقابل النصر نتیجه دیدار رفت را جبران کنند.نتیجه‌ای که النصر را هفت امتیازی کرد و با توجه به تساوی العین امارات و السد قطر، این تیم عربستانی را به صدر جدول فرستاد.

حالا نویدکیا که در اولین قدم خود با یک شکست تلخ شوکه شده است، می‌تواند شاگردانش را به مسیر پیروزی برگرداند، اما برای این کار هم به نمایش درخشان شاگردانش نیاز دارد هم به چاشنی شانس. شاگردان او در دیدار قبلی اشتباهات مهلکی در خط دفاعی داشته اند و داوری هم به ضرر آنها بود.

 سپاهان در صورتی که بتواند النصر را شکست دهد، شش امتیازی خواهد شد و بدون توجه به نتیجه دیگر دیدار گروه، شانس بالایی برای صعود به مرحله بعدی خواهد داشت، اما شکست یا حتی تساوی می‌تواند کار طلایی‌پوشان ایران را به اما و اگر بکشاند که در این صورت دو دیدار پایانی اهمیتی دوچندان پیدا خواهند کرد.

بازی سپاهان مقابل النصر بدون شک مهم‌ترین بازی زردپوشان در مرحله گروهی است. آنها مقابل تیمی به میدان می‌روند که بازیکنان با کیفیت و ستاره‌های بزرگی را در ترکیب خود دارد و از طرف دیگر النصر صدرنشین گروه D است و بازیکنان این تیم برای قطعی کردن صعودشان با تمام توان به مصاف سپاهان می‌آیند.

 

نظر شما