ارمغان حسنی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

محدودیت‌ها اجازه نمی‌دهد تمرین کنیم/ در این مدت خبری از مسابقات بیلیارد نبود

۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۰۴:۰۶:۰۷
کد خبر: ۱۰۸۴۷۴۰
محدودیت‌ها اجازه نمی‌دهد تمرین کنیم/ در این مدت خبری از مسابقات بیلیارد نبود
اسنوکرباز و کاپیتان تیم ملی درباره اوضاع و احوال بیلیارد گفت‌وگویی انجام داد.

ارمغان حسنی درخصوص اوضاع و احوال خودش به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: خدا را شکر شرایط خوب است و تقریبا در شرایط کرونا سعی می کنیم مریض نشویم و اطرافیان را مریض نکنیم و همه جوره مراقبت کنیم تا این شرایط تمام شود.

او درباره شرایط بیلیارد ادامه داد: باشگاه به خاطر کرونا یکسری محدودیت دارد و تعدادی باشگاه ها تعطیل و یکسری باز هستند که با شرایط خاص اجازه می دهند ورزشکاران وارد شوند و یکسری مسابقات با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می شوند.خانم ها در استان خودمان یعنی اصفهان شرایط خوبی برای تمرین ندارند و با وجود اینکه ما یک مسابقه رنکینگ کشوری حدودا 4 آذرماه پیش رو داریم ولی با این حال قرنطینه هایی که به خاطر شیوع کرونا می گذارند محدودیت هایی به وجود می آید. یک باشگاه فعلا توانسته با من همکاری کند آن هم در ساعت محدود، با وجود اینکه مسابقات کشوری است و شرایط خیلی سخت است که بخواهیم با روزی یکی دو ساعت تمرین به بقیه بازیکنان خودمان برسانیم ولی ما سعی مان را می کنیم و امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشم.

حسنی گفت: آن طور که من شنیده ایم در مسابقات همه چیز قرار است رعایت شود از بهداشت و سلامتی بچه ها به همه چیز رسیدگی می کند و خوابگاه خوب گرفتند ولی یکسری از بازیکن از شهرستان به تهران می آیند و یک مقدار استرس دارند. این شرایطی است که برای همه پیش آمده و حالا حالا ها درگیرش هستیم. مسابقات رنکیگ کشوری دو یا سه بار در سال انجام می شد اما امسال از بهمن ماه مسابقه ای نداشتیم و از بهمن ماه تا آبان ماه مسابقات نداشتیم ولی به خاطر قرنطینه مسابقات را به 4 آذرماه موکول کردند.

حسنی در پایان افزود: امیدوارم تمام ورزشکاران که ساعت و جا برای تمرین ندارند شرایطی برایشان پیش بیاید که بتوانند تمرین کنند چون یک ورزشکار نیاز مبرم به تمرین کردن دارد و امیدوارم همه سالم و سلامت باشند. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز