حسین کلانی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

مدیریت نقش مهمی در آرامش باشگاه و تیم داشت/ با قهرمانی تودهنی محکمی به بدخواهان می‌زنیم/ این پرسپولیس با جام به ایران برمی‌گردد

۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۰:۰۸:۱۶
کد خبر: ۱۱۰۲۴۶۳
مدیریت نقش مهمی در آرامش باشگاه و تیم داشت/ با قهرمانی تودهنی محکمی به بدخواهان می‌زنیم/ این پرسپولیس با جام به ایران برمی‌گردد
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: من مطمئنم پرسپولیس قهرمان آسیا می‌شود و پیشاپیش این افتخار را به همه اعضای تیم، باشگاه و هواداران و مردم خوب کشورم تبریک می‌گویم.

حسین کلانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط پرسپولیس در آستانه دیدار مهم این تیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس به طور قطع برنده و پیروز این فینال بزرگ است. این بچه ها بهترین ها هستند؛ از درون دروازه تا نوک حمله نفراتی را داریم که می توانند از عهده این مسوولیت و این بازی مهم برآمده و با اقتدار جام را به تهران بیاورند.

کلانی تاکید کرد: هرچند برخی از کم تجربگی بعضی از بازیکنان صحبت می کنند اما در این بازی تجربه حرف اول را نمی زند و میل و اراده ای که بین تک تک بچه ها و اعضای کادر فنی و مدیریت باشگاه وجود دارد می تواند به آنها کمک کند تا آخرین بازی که مهترین بازی هم محسوب می شود را با بهترین شرایط به پایان برسانند و دست پر به تهران بازگردند.

مهاجم سال‌های دور پرسپولیس افزود: من اطمینان دارم این جوانان ما می خواهند قهرمان شوند و این اراده بالا باعث می شود هیچ عامل بازدارنده ای نتواند این اراده را از بین ببرد. همدلی خوبی که بین مربیان، کادر فنی و مدیران باشگاه وجود دارد یکی از اصلی ترین عامل موفقیت این تیم در فینال خواهد بود.

او در ادامه با اشاره به نقش سمیعی مدیرعامل پرسپولیس و همکارانش در ایجاد آرامش این روزهای باشگاه تاکید کرد: نقش مدیریت در آرامش این روزهای پرسپولیس غیرقابل انکار است و اتفاقات خوب این روزهای پرسپولیس نتیجه همدلی کامل بین ارکان مختلف باشگاه با یکدیگر است. وقتی مدیران همدل باشند و هدف اصلی شان موفقیت باشگاه و خدمت کردن به پرسپولیس باشد، باید هم آرامش خوبی در باشگاه ایجاد شود.

کلانی ادامه داد: غیر از نقش بازیکنان، مربیان و مدیران، میلیون ها هوادار در هر شکلی حامی این تیم بوده و هستند و با این شرایط من پرسپولیس را صدرصد قهرمان می دانم و با قاطعیت می گویم که این تیم با جام به تهران بازخواهد گشت و من از حالا این موفقیت را به تبریک می گویم.

او درخصوص اینکه با وجود تفاوت سطح بحث امکانات و وجود تحریم‌ها، پرسپولیس به این موفقیت‌ها دست پیدا کرده، خاطرنشان کرد: نباید فراموش کرد ما جوانان با اراده ای داریم که آن قدر به وطن و کشورشان تعصب و علاقه دارند که هیچ کارشکنی و مشکلی نمی تواند مقابل آن مقاومت کند. از کشورهای دور و نزدیک گرفته تا ای اف سی و فیفا و.... نمی خواستند ما به این موفقیت ها برسیم اما اراده ما مانع شد و حالا هم پرسپولیس با قهرمانی در آسیا تودهنی محکمی به همه بدخواهان ایران خواهد زد. امکانات ما در مقایسه با حریفان قابل قیاس نیست و با قاطعیت می گویم این جوان های ما بهترین های تاریخ پرسپولیس هستند و می توانند با قهرمانی خود جواب همه کارشکنی های خارجی و برخی خائنان داخلی را بدهند. در حال حاضر مساله وطن و کشور ما مطرح است و پرسپولیس نماینده ایران است

کلانی در پایان گفت: پیروزی با ماست و من اطمینان دارم در این وانفسا پرسپولیس با قهرمانی اش مردم را خوشحال خواهد کرد. 5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز