بهنام محمودی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

بیشتر ضرر‌ مالی باشگاه‌ها به‌خاطر تعویض سرمربی‌ تیم است/ سه تیم امسال شرایط قهرمانی در لیگ را دارند

۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۲۳:۵۰:۱۶
کد خبر: ۱۱۰۳۸۲۷
بیشتر ضرر‌ مالی باشگاه‌ها به‌خاطر تعویض سرمربی‌ تیم است/ سه تیم امسال شرایط قهرمانی در لیگ را دارند
کارشناس والیبال گفت: مسابقات لیگ تا اینجا خوب پیش رفته است.

بهنام محمودی، پیشکسوت والیبال، درباره جابجایی زودهنگام مربیان لیگ‌ برتری در فصل جاری رقابت‌های لیگ والیبال در گفت‌گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: به نظرم بهتر است باشگاه‌ها ابتدا سیاست‌گذاری کنند برای مثال آقای خداپرست جزو مربیان جوان و آینده‌دار والیبال هستند از طرفی تیم آذرباتری هم این فصل اولین سالی است که حضور در لیگ را تجربه می‌کند و تیم بسیار جوان و بومی است. طبیعتا این تیم سیاستش این است که فقط حفظ امتیاز کند و در لیگ بماند به همین علت باید همانطور که به بازیکنان جوان فرصت می‌دهند و بومی‌گرایی می‌کنند به مربی تیم خودشان هم همان فرصت را بدهند.

او افزود: تعویض مربی اکثرا به تیم‌ها آسیب می‌زند چون هم زمان زیادی لازم است تا مربی جدید با بازیکنان و کلا تیم هماهنگ شود و هم از نظر مالی به باشگاه‌ ضربه می‌زند که به اعتقاد من بسیاری از مشکلات مالی ایجاد شده برای باشگاه‌های ورزشی ما به دلیل همین جابجایی‌های نادرست است.

محمودی درخصوص سطح کیفی رقابت‌های لیگ برتر گفت: مسابقات لیگ تا اینجا خوب پیش رفته است. فکر می‌کنم امسال سه تیم سایپا، شهرداری ارومیه و نماینده سیرجان جزو مدعیان قهرمانی هستند. البته هنوز فرصت کافی برای همه تیم‌ها وجود دارد.

کارشناس والیبال در پایان درباره انتخاب مسعود آرمات به عنوان سرمربی تیم‌ نوجوانان گفت: من از انتخاب آرمات اطلاع نداشتم ولی از دوستان من است و برای او و تیمش آرزوی موفقیت دارم. درخصوص این انتخاب هم باید فدراسیون پاسخگو باشد چراکه اختیار تام در این زمینه را دارد. البته الان همه از شانس قهرمانی این تیم در رقابت‌های پیش‌رو صحبت می‌کنند که به‌ نظرم همه دوست داریم این اتفاق رخ بدهد ولی در این رده ما باید بیشتر به دنبال کشف استعداد باشیم و بعد نتیجه را مد نظر قرار بدهیم. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز