برای مظاهری و سیوهای تماشایی‌اش؛

آخرین سنگر رشید است!

۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۰۷:۴۷:۱۹
کد خبر: ۱۱۱۲۷۱۹
آخرین سنگر رشید است!
مظاهری در روزهایی در قفس توری استقلال می درخشد که عملکرد فردی اغلب بازیکنان استقلال با نقدهایی همراه است اما او از همان بازی اولی که برای آبی ها به میدان رفت و شایستگی های خود را ثابت کرد تا استقلال بعد از جدایی رحمتی دوباره خیال شان بابت دروازه آسوده شود.

به گزارش برنا؛ یک بار دیگر این رشید مظاهری بود که به تنهایی توانست استقلال را از شکست نجات دهد. دروازه بان سال گذشته تراکتورسازی که با سروصدای زیاد تیم تبریزی را ترک کرد و به تهران آمد تا پیراهن آبی برتن کند، در تمام بازی های که برای استقلال به میدان رفته به نوعی ناجی این تیم بوده است. مظاهری در 2 بازی ابتدایی استقلال نیمکت نشین بود اما در شش دیداری که برای آبی ها به میدان رفته توانسته 4 کلین شیت ثبت کند و فقط 2 بار دروازه اش باز شده است.

مظاهری در تمام بازی هایی که برای استقلال به میدان رفته سیوهای مهمی برای تیمش داشته است. در دیدار مقابل تیم های نفت مسجدسلیمان، پیکان، صنعت نفت، ماشین سازی، شهرخودرو و ذوب آهن مظاهری موقعیت های صددرصد گل را از مهاجمان تیم های رقیب گرفته و استقلال را از شکست نجات داده است. تا پیش از بازی روز گذشته استقلال مقابل گل گهر، اوج هنرنمایی مظاهری مقابل شهرخودرو بود که او با سیوهای فوق العاده اش اجازه گلزنی به شاگردان سیدمهدی رحمتی را نداد اما عملکرد رشید در دیدار با گل گهری که بهترین خط حمله لیگ را هم دارد، باعث شد اهالی فوتبال به تمجید از این گلر 31 ساله بپردازند.

استقلال روز گذشته در یک بازی جذاب و دیدنی توانست 3 امتیاز حیاتی را از سیرجان به خانه بیاورد و مقابل گل گهر به یک برد ارزشمند دست پیدا کند. بردی که قطعا آن را مدیون واکنش های رشید مظاهری در طول 90 دقیقه است وگرنه فکری شکست سخت و پرگلی را مقابل همبازی و سرمربی سابقش تجربه می کرد.

مظاهری در شرایطی توانست دروازه اش را مقابل گل گهر بسته نگه دارد که این تیم بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد و مهاجم نیجریه ای اش هم فعلا آقای گل لیگ است. در بازی استقلال مقابل گل گهر بعد از به ثمر رسیدن دومین گل آبی ها فشار استقلال فروکش کرد و گل گهری ها موقعیت های زیاد و خطرناکی را روی دروازه مظاهری ایجاد کردند. موقعیت هایی که یکی پس از دیگری با سیوهای استثنایی گلر استقلال از دست رفت و در نهایت این استقلال بود که توانست با 3 امتیاز از سیرجان به تهران برگردد.

در این دیدار اوج درخشش مظاهری در دقیقه 96 رخ داد. جایی که روی اشتباه عجیب و غریب مدافعان استقلال، گادوین منشا درون محوطه جریمه صاحب یک فرصت استثنایی شد ولی ضربه او که به زیرطاق دروازه زده شد، با واکنش زیبای مظاهری همراه شد تا استقلالی ها نفسی از سر آسودگی بکشند و آه از نهاد امیر قلعه نویی بربیاید که در سومین دیدار تقابل متوالی با استقلال باز هم شکست خورد.

مظاهری در دیدار مقابل گل گهر در دقیقه 61 بازی و پس از دبل سیو تماشایی که داشت، دچار آسیب دیدگی شد و حتی گادوین منشا با اشاره به نیمکت استقلال اعلام کرد که مظاهری باید تعویض شود که شاید اگر این اتفاق رخ می داد نتیجه دیگری در این دیدار رقم می خورد.

قطعا عملکرد مظاهری در دیدار مقابل گل گهر قلعه نویی را یاد آن جمله معروف خودش انداخت که زمانی در وصف توانایی های سیدمهدی  رحمتی گفته بود دروازه بان خوب از پدر و مادر هم بهتر است. در روزی که مظاهری نقطه قوت استقلال بود و با سیوهای فوق العاده اش 3 امتیاز را به حساب تیمش واریز کرد، در آن سوی میدان علیرضا حقیقی عملکرد خوبی نداشت تا ثابت شود داشتن یک دروازه بان ششدانگ چقدر برای یک تیم اهمیت دارد.

مظاهری در روزهایی در قفس توری استقلال می درخشد که عملکرد فردی اغلب بازیکنان استقلال با نقدهایی همراه است اما او از همان بازی اولی که برای آبی ها به میدان رفت و شایستگی های خود را ثابت کرد تا استقلال بعد از جدایی رحمتی دوباره خیال شان بابت دروازه آسوده شود. 4/5

*پریسا اسلام زاده

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز