سیدصدرا قریشی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

از ما حمایت کنید تا الگوی جوانان باشیم/ امیدوارم چندین قهرمانی کسب کنیم

۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۰۵:۱۰:۱۶
کد خبر: ۱۱۱۵۵۸۹
از ما حمایت کنید تا الگوی جوانان باشیم/ امیدوارم چندین قهرمانی کسب کنیم
سرمربی و سرپرست تیم اتحادیه آی جی پی او و قهرمان جهان درخصوص شرایط تیمش گفت‌وگویی انجام داد.

سیدصدرا قریشی، سرمربی و سرپرست تیم پاورلیفتینگ اتحادیه آی جی پی او و قهرمان جهان، در خصوص مسابقات پیش‌روی رقابت‌های پاورلیفتینگ به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: ماه آینده در ترکیه مسابقات پاور لیفتینگ و پرس سینه را داریم. در فروردین هم در لهستان مسابقات قهرمانی جهان را داریم.

او درخصوص جزئیات مسابقه پیش رو ادامه داد: در ترکیه و شهر استانبول برگزار می‌شود و 14 ورزشکار اعزام می‌کنیم. در فروردین ماه هم 33 ورزشکار به لهستان  اعزام خواهیم کرد.

قریشی درخصوص اردوهایی که پشت سر گذاشتند گفت: این ششمین اردویی است که برگزار کردیم. اولی به خاطر وضعیت کرونا خیلی محدودتر بود و الان هم اردو نهایی را داریم که بعد بچه‌ها به مسابقات اعزام می‌شوند.

سرمربی پاورلیفتینگ درباره تعداد کلی ورزشکاران اضافه کرد: در مجموع 50 ورزشکار داریم. در مسابقه اولی 14 ورزشکار داریم که جزو بهترین‌ها هستند. امیدوارم بتوانیم چندین قهرمانی کسب کنیم.

قریشی درخصوص تمرین در شرایط کرونا گفت: شرایط خیلی سخت بود چون محدودیت داشتیم و وضعیت بچه‌ها را باید ایمن نگه می‌داشتیم. بارها اردوهای‌مان را 5، 6 نفره برگزار کردیم که کسی آسیب نبیند.

او درخصوص اینکه فدراسیون در هزینه‌ها کمکی می‌کند یا خیر ادامه داد: ورزشکاران اکثرا به طور شخصی هزینه می‌کنند.

این ورزشکار قهرمان جهان درخصوص جدی‌ترین حریف‌های ایران افزود: کشورهایی که حرفی برای گفتن دارند اوکراین، لهستان و آمریکا هستند.

قریشی در پایان گفت: از مسئولان می‌خواهم از ورزشکاران ما که اکثرا هم هزینه شخصی می‌کنند حمایت کنند تا آن‌ها روحیه بگیرند و الگویی باشند برای جوان‌هایی که تازه می‌خواهند به این رشته ورود کنند. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز