محمود قائد رحمتی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

عملکرد خوبی در لیگ داریم ولی نتیجه نمی‌گیریم/ به عاشقان نساجی حق می‌دهیم

۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۰۴:۴۰:۳۰
کد خبر: ۱۱۱۹۸۰۲
عملکرد خوبی در لیگ داریم ولی نتیجه نمی‌گیریم/ به عاشقان نساجی حق می‌دهیم
بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران اعتقاد دارد برخلاف روند رو به رشدشان نتوانسته‌اند نتیجه بگیرند.

به گزارش برنا؛ محمود قائدرحمتی درخصوص شکست تیم فوتبال نساجی مازندران مقابل صنعت نفت آبادان گفت: بازی خیلی سختی داشتیم چون صنعت‌ نفت‌ آبادان مدعی نشان داده اما در همین بازی ما بد کار نکردیم اما نمی‌دانم چرا هرچه زدیم به در بسته خورد. واقعاً خودمان هم از این شرایط کلافه شده ایم و انتظار نداشتیم در ورزشگاه وطنی بازی را به صنعت نفت واگذار کنیم. ما بچه ها واقعا ناراحت هستیم به خصوص برای آقای وحید فاضلی. فاضلی واقعا مربی خیلی خوبی است و اگر به او فرصت داده شود قطعاً یکی از بهترین مربیان خواهد شد.

او درخصوص شرایط نگران کننده نساجی در جدول و ناراحتی هواداران از این تیم ادامه داد: خودمان هم انتظار نداشتیم از بالای جدول ناگهان به پایین جدول سقوط پیدا کنیم. روند ما رو به رشد است نمی‌دانم چرا نتیجه نمی‌گیریم و امیدوارم این طلسم از بازی بعدی بشکند اما باید به هواداران حق بدهیم آنها عاشقانه نساجی را می پرستند و ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که آنها را خوشحال کنیم.

قائد رحمتی درباره دیدار با ماشین‌سازی افزود: بازی با ماشین سازی خیلی سخت است چون هر دو تیم شرایط نزدیک بهم دارند و این دیدار مثل فینال می ماند. هر طور شده حریف را می بریم تا همه دوستداران نساجی از این استرس رها شوند. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز