حامد پاکدل در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

دغدغه آقای گلی ندارم/ به دنبال کسب امتیاز از گل‌گهر هستیم

۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۰۵:۵۵:۳۳
کد خبر: ۱۱۱۹۸۰۸
دغدغه آقای گلی ندارم/ به دنبال کسب امتیاز از گل‌گهر هستیم
بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: هرچه تعداد گل‌هایم بیشتر باشد به همان میزان خوشحال‌تر هستم.

به گزارش برنا؛ حامد پاکدل، مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک درخصوص کسب تساوی در دیدار با ذوب آهن که در آخرین لحظات با گل خودش صورت گرفت، گفت: در بازی که باید می بردیم به تساوی رضایت دادیم و خوشحالم که گل تساوی را از روی نقطه پنالتی زدم. ما تا قبل از بازی با استقلال در خیلی از بازی ها باخت نداشتیم و اگر بحث داوری نبود باید استقلال را می بردیم و انشاالله از دیدار بعدی دوباره استارت بردها را می زنیم.

او درخصوص 5 گله شدنش ادامه داد: جا دارد از آقای خطیبی تشکر کنم که با انتخاب یک سیستم هجومی این فرصت را به ما می‌دهد که راحت‌تر گلزنی کنیم. وظیفه دارم گل بزنم و هرچه تعداد گل‌هایم بیشتر باشد به همان میزان خوشحال تر هستم.

پاکدل در پاسخ به این سوال که آیا رقیب اصلی‌اش در آقای گلی منشا است یا خیر گفت: من از رقابت کردن خوشحالم ولی دغدغه اش را ندارم. منشا هم خوب کار کرده و 9 گل زده و اگر مبتلا به کرونا نمی‌شدم و آن دو-سه هفته را حضور داشتم قطعا تعداد گل هایم بیشتر بود. تنها چیزی که به آن فکر می‌کنم این است که بتوانم به نوعی به تیمم کمک کنم و بازیکن موثری باشم.

او درخصوص دیدار پیش‌رو با گل‌گهر سیرجان افزود: گل گهر تیم خوبی است اما ما هم از آنها امتیاز می گیریم تا به روند خوب مان برگردیم. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز