نیما میرزازاد در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

همه ما فاضلی را دوست داشتیم/ جلالی نیاز به تعریف من ندارد

۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۱۲۱۸۳۴
همه ما فاضلی را دوست داشتیم/ جلالی نیاز به تعریف من ندارد
دروازه بان نساجی مازندران اعتقاد دارد این تیم به حقش نرسیده و امیدوار است که از این به بعد شرایط عوض شود.

به گزارش برنا؛ نیما میرزازاد، دروازه‌بان تیم نساجی مازندران، درخصوص کسب تساوی مقابل ماشین‌سازی گفت: ما به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم داشتیم اما نشد که این اتفاق بیفتد و ما خیلی ناراحت شدیم. من احساس می کنم در یکسری صحنه‌ها ماشین سازی وقت تلف می‌کرد و بازی از جریان افتاده بود اما از طرفی خودمان هم بدشانس بودیم و موقعیت‌هایمان تبدیل به گل نشد.

او در خصوص کنار رفتن وحید فاضلی از سرمربیگری نساجی مازندران ادامه داد: آقای فاضلی مربی جوان و بادانشی است و همه ما او را خیلی دوست داشتیم اما اتفاقاتی افتاد که منجر به این قضیه شد. برای او در هر جا که هست آرزوی موفقیت می‌کنم. واقعا حق نساجی مازندران این نبود که می‌بینید.

دروازه‌بان نساجی مازندران درخصوص دیدار پیش‌رو با شهرخودرو گفت: بازی خیلی سختی است چون هر دو تیم نیاز به امتیاز دارند ولی امیدوارم تیمی که می برد نساجی باشد تا ما از این وضعیتی که در آن گیر کرده ایم رها شویم.

میرزازاد درباره هدایت نساجی مازندران توسط مجید جلالی افزود: آقای جلالی آنقدر باتجربه است که نیازی نیست من از او تعریف کنم. امیدوارم بتوانیم از این به بعد کنار هم روزهای خوبی را برای نساجی مازندران رقم بزنیم. 3

نظر شما