تراکتور تبریز یک-استقلال تهران ۳

دیاباته کابوس پرشورها/ استقلال از تبریز به صدر بازگشت

۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۵:۲۶:۴۵
کد خبر: ۱۱۲۲۳۷۳
دیاباته کابوس پرشورها/ استقلال از تبریز به صدر بازگشت
تیم فوتبال استقلال تهران مقابل تراکتور تبریز به پیروزی ارزشمندی دست پیدا کرد.

به گزارش برنا؛ در جریان هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، دو تیم تراکتور و استقلال از ساعت 14:30 امروز در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفتند و استقلال توانست با نتیجه قاطعانه 3 بر یک حریف خود را شکست بدهد تا 22 امتیازی شود و به صدر جدول صعود کند.

بازی در دقایق ابتدایی در میانه میدان در جریان بود. استقلال سعی داشت، فرصت‌هایی برای خود در نیمه زمین تراکتور ایجاد کند اما موقعیت‌های آبی‌پوشان راه به جایی نبرد. اولین موقعیت بازی در دقیقه 9 رقم خورد. مهدی قایدی با حضور در سمت چپ محوطه جریمه حریف، توپ را به روی دروازه تراکتور فرستاد اما ضربه شیخ دیاباته نتوانست نتیجه را تغییر دهد و از بالای دروازه سرخ‌های تبریزی به بیرون رفت. استقلال بعد از این موقعیت به فشار خود روی دروازه تراکتور ادامه داد. در دقیقه 13 آبی‌ها روی یک کار ترکیبی، قایدی را در محوطه جریمه تراکتور صاحب موقعیت کردند اما ضربه این بازیکن به مدافع حریف برخورد کرد. شاگردان محمود فکری معتقد بودند توپ به دست بازیکن تراکتور برخورد کرده است.

اولین موقعیت جدی تراکتور در دقیقه 29 رقم خورد. ارسال تیکدری از سمت چپ محوطه جریمه استقلال، محمد عباس‌زاده را صاحب موقعیت کرد و ضربه این بازیکن با اختلاف از کنار دروازه آبی‌ها به بیرون رفت. گل اول این بازی در دقیقه 38 به ثمر رسید. شیخ دیاباته با حضور در محوطه جریمه تراکتور و روی اشتباه مسعود شجاعی صاحب موقعیت شد و با دریبل یکی از بازیکنان تراکتور و با ضربه پای راست، گل اول را به ثمر رساند. در ادامه تلاش تراکتور برای جبران نتیجه در نیمه اول، ثمری نداشت تا این مسابقه در نیمه اول با پیروزی یک بر صفر آبی‌پوشان پایتخت به پایان برسد.

IMG_20210118_145543_568

نیمه دوم با برتری نسبی تراکتور همراه بود و در حالی که شاگردان شجاعی به دنبال زدن گل مساوی بودند، قایدی مهاجم آبی‌پوشان با استفاده از پاس ارسلان مطهری در دقیقه 60 در موقعیتی تک به تک دروازه اخباری را برای بار دوم باز کرد. مهاجم جوان آبی‌پوشان که زننده گل دوم این تیم بود، 5 دقیقه بعد دیاباته را در محوطه جریمه تراکتور صاحب توپ کرد تا دیاباته دومین گل خود و سومین گل تیمش را در این بازی به ثمر برساند.

این پایان کار نبود چرا که فشار تیم میزبان برای کم کردن از فاصله ادامه پیدا کرد تا در دقیقه 80 محمد عباس‌زاده، بهترین گلزن تراکتور با استفاده از پاس عمقی شجاعی و در موقعیتی تک به تک دروازه مظاهری را باز کند. در پایان این بازی، آبی‌پوشان که به ششمین پیروزی این فصل خود رسیدند 22 امتیازی شدند تا با یک امتیاز بیشتر از صنعت نفت آبادان در صدر جدول قرار بگیرند و تراکتور با 16 امتیاز همچنان در رده چهارم باقی بماند. 

داور: بیژن حیدری

کمک‌ها:حسن ظهیری و سید یعقوب حجتی

کارت زرد: محمد نادری، مسعود ریگی، داریوش شجاعیان (استقلال) سعید مهری، میلاد فخرالدینی، محمد قادری، محمود شجاعی (مربی) تراکتور

ترکیب تراکتور: محمدرضا اخباری، میثم تیموری، وفا هخامنش، هادی محمدی (دقیقه 72-محمدرضا خانزاده)، میلاد فخرالدینی (دقیقه 72-اشکان دژاگه)، اکبر ایمانی، حمید بوحمدان (دقیقه 80-عکاشه حمزاوی)، سعید مهری (دقیقه 72-محمد قادری)، مهدی تیکدری، مسعود شجاعی و محمد عباس‌زاده.

سرمربی: مسعود شجاعی

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، محمدحسین مرادمند (دقیقه 69-سیاوش یزدانی)، محمد دانشگر، محمد نادری (دقیقه 86-متین کریم‌زاده)، وریا غفوری، مهدی مهدی‌پور، مسعود ریگی، داریوش شجاعیان (دقیقه 74-فرشید اسماعیلی) (دقیقه 86-بابک مرادی)، شیخ دیاباته، مهدی قایدی و ارسلان مطهری.

سرمربی: محمود فکری

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز