سرتیپ سیدکمال پیمبری:

وزارت ورزش جزو وزارت‌خانه‌های موفق دولت بوده است

۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۶:۴۴:۱۴
کد خبر: ۱۱۲۲۴۶۱
رییس اداره ورزش و آمادگی جسمانی کل نیروهای مسلح گفت: وزارت ورزش همواره نقش مهم و بسزایی در ایجاد نشاط و انگیزه در جامعه دارد و از این رو توانسته ورزش همگانی را نیز بین مردم ارتقا دهد.

به گزارش برنا، آیین امضای تفاهم‌نامه سه جانبه امروز بین وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون ورزش‌های همگانی و اداره ورزش و آمادگی جسمانی نیروهای مسلح درجهت ترویج ورزش همگانی برگزار شد.

سرتیپ سیدکمال پیمبری، رییس اداره ورزش و آمادگی جسمانی کل نیروهای مسلح در این جلسه اظهار داشت: باعث خوشحالی است بعد از مذاکرات متعدد که داشتیم این جلسه برگزار شد و شاهد امضای تفاهم‌نامه سه جانبه بودیم. نیروهای مسلح یک جامعه گسترده را دربرمی‌گیرد و این گستردگی باعث می‌شود که ما توجه ویژه‌ای به بحث سلامتی و آمادگی جسمانی داشته باشیم و در نهایت توان رزم نیروهایمان را بالا ببریم. همچنین شور و شعف را در خانواده نیروهای مسلح ایجاد کنیم.

وی افزود: وزارت ورزش همواره نقش مهم و بسزایی در ایجاد نشاط و انگیزه در جامعه دارد و از این رو توانسته ورزش همگانی را نیز بین مردم ارتقا دهد. وزارت ورزش یکی از وزارتخانه های موفق در چند سال اخیر بوده است. نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نیز به گفته خیلی از کارشناسان جزو مقتدرترین نیروهای مسلح جهان است و سعی ما این است که از آخرین علم روز برای آمادگی این نیروها استفاده کنیم. امیدوارم این تفاهم‌نامه باعث شود همکاری‌ها نسبت به گذشته گسترش پیدا کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز