محمد مومنی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

استقلال باید از بن بست خارج شود/ فکری به کمک نیاز دارد

۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۰۶:۱۵:۳۰
کد خبر: ۱۱۲۷۱۵۲
استقلال باید از بن بست خارج شود/ فکری به کمک نیاز دارد
پیشکسوت استقلال گفت: استقلال به بن‌بست تاکتیکی خورده و باید از این بن‌بست خارج شود.

محمد مومنی، بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره وضعیت استقلال اظهار داشت: کادر فنی استقلال باید هرچه زودتر دلایلی که باعث ایجاد نوسان در سبک فوتبال و نتایج این تیم می‌شود را پیدا کند. استقلال در مقابل تراکتور فوتبال روان و خوبی را ارائه داد اما در بازی با سایپا یک تیم دیگری را دیدیم. استقلال در دیدار مقابل سایپا با اینکه مالک توپ و میدان بود اما به جز در دقایق پایانی نتوانست موقعیت‌های خطرناکی روی دروازه حریف ایجاد کند که از آن موقعیت‌ها هم نتوانست استفاده کند.

او ادامه داد: یکی از نقاط ضعفی که استقلال دارد این است که نمی‌تواند تاکتیک‌های متعددی را در یک بازی اجرا کند. سبک بازی استقلال برای رقیبان لو رفته و همه می‌دانند استقلال حتی اگر ترکیبش هم تغییر کند با چه سیستمی به میدان می‌رود و بازی می‌کند. استقلال برای همه رقیبان یک سیستم دارد و همان را مقابل همه تیم‌ها اجرا می‌کند. یعنی استقلال همانطور که مقابل پرسپولیس و تراکتور بازی می‌کند با همان شیوه هم برابر پیکان و سایپا به میدان می‌رود. در واقع استقلال فقط یک پلن دارد و خبری از پلن B نیست. همین باعث شده دست استقلال برای رقبا رو شود. همه می‌دانند بازیکنانی چون محمد نادری و وریا غفوری چگونه بازی می‌کنند و قایدی را چطور می‌توان مهار کرد. استقلال باید برای زمان‌هایی که بازی گره می‌خورد تاکتیک‌هایی داشته باشد تا بتواند از پس حریفان بربیاید.

مومنی در ادامه گفت: فکری سرمایه استقلال است و جوانی خود را در این باشگاه سپری کرده است. شخصا دوست دارم او در استقلال نتیجه بگیرد و موفق شود اما فکری به کمک نیاز دارد. معتقدم استقلال روند خوبی دارد، اما یک جایی تیم‌‌ها متوجه می‌شوند فلان بازیکن با چه شیوه‌ای بازی می‌کند و باید روی به پلن B بیاوریم. استقلال به بن‌بست تاکتیکی خورده و باید از این بن‌بست خارج شود.

مهاجم اسبق استقلال درباره بازی با نفت مسجدسلیمان افزود: بازی با نفت بسیار سخت است. سیدمجتبی حسینی مربی بسیار باهوشی است و تیم خوبی ساخته است. استقلال برای جبران شکست مقابل سایپا به ریکاوری ذهنی و بدنی نیاز دارد تا بتواند در این بازی سخت پیروز شود. فاصله‌ها در جدول کم شده و استقلال اگر می‌خواهد صدر را حفظ کند نباید به سادگی امتیاز از دست دهد. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز