احمد جمشیدیان در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

دادن لقب گروه مرگ به گروه استقلال درست نیست/ نگاهمان به لیگ قهرمانان باید ملی باشد

۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۳:۲۱:۳۸
کد خبر: ۱۱۲۷۵۸۵
دادن لقب گروه مرگ به گروه استقلال درست نیست/ نگاهمان به لیگ قهرمانان باید ملی باشد
بازیکن اسبق استقلال گفت: هرچقدر تیم‌های ما نتایج بهتری بگیرند می‌توانیم امیدوار باشیم که ایران 4 سهمیه قطعی خود را به دست بیاورد.

احمد جمشیدیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درخصوص گروه‌بندی تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: با توجه به تغییر نحوه برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان که قبلا به صورت رفت و برگشت برگزار می شد و الان متمرکز است، شرایط بازی ها تغییر کرده است. زمان بندی لیگ قهرمانان آسیا اینطور است که تیم ها شرایط شان خیلی تغییر می کند. مثلا استقلالی ها که سال گذشته در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کردند از نظر بازیکن و کادر فنی تغییرات زیادی کرده و شبیه به تیم سال گذشته نیست یا حتی پرسپولیسی که سال گذشته قهرمان ایران شد با تیم الان متفاوت است. این شرایط تقریبا برای همه تیم هایی که در غرب آسیا هستند وجود دارد و به همین دلیل نمی توان از الان تیم ها را آنالیز کرد و به گروهی لقب گروه مرگ داد.

او ادامه داد: در واقع عملکرد سال گذشته تیم ها در لیگ های داخلی نمی تواند مبنای درستی برای قضاوت باشد. استقلالی که سال پیش سهمیه گرفت با تیم امسال متفاوت است. ممکن است تیمی سال گذشته در لیگ دخلی کشورش قهرمان شده باشد اما امسال شرایط خوبی نداشته باشد. پرسپولیس که پارسال قهرمان لیگ ایران شد امسال افت کرده و مثل سال گذشته اش نیست.

جمشیدیان بیان کرد: شیوه جدید برگزاری لیگ قهرمانان آسیا مثل جام ملت ها شده است. برای موفقیت در این رقابت ها کافی است تیمی به مدت 20 روز همه نفرات خود را در اختیار داشته باشد و در شرایط خوبی به سر ببرد. اگر تیمی خوش شانس باشد و در زمان برگزاری این رقابت ها در دوران افت خود به سر نبرد می تواند موفق شود. ضمن اینکه زمان برگزاری لیگ قهرمانان مقارن با اواخر لیگ داخلی ایران است که در آن زمان تیم ها شکل خود را پیدا کرده اند و آن موقع بهتر می توانیم درباره شرایط تیم ها اظهارنظر کنیم.

هافبک سابق استقلال و سپاهان گفت: نگاه ما به لیگ قهرمانان آسیا باید نگاهی ملی باشد. هرچقدر تیم های ما در این رقابت ها بهتر نتیجه بگیرند به نفع فوتبال ایران است. دیدیم که نایب قهرمانی پرسپولیس در آسیا باعث شد سهمیه ما 1+3 شود و استقلال به صورت مستقیم به لیگ قهرمانان صعود کند. بنابراین هرچقدر تیم های ما نتایج بهتری بگیرند می توانیم امیدوار باشیم که ایران 4 سهمیه قطعی خود را به دست بیاورد. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز