پرسپولیس تهران یک- مس رفسنجان صفر

ثبت سومین پیروزی متوالی برای شاگردان گل‌محمدی/ سیدجلال، پرسپولیس را به صدر نزدیک‌تر کرد

۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۷:۵۴:۴۶
کد خبر: ۱۱۳۴۹۷۵
ثبت سومین پیروزی متوالی برای شاگردان گل‌محمدی/ سیدجلال، پرسپولیس را به صدر نزدیک‌تر کرد
تیم فوتبال پرسپولیس سومین برد متوالی خود را در لیگ برتر کسب کرد.

به گزارش برنا؛ دو تیم فوتبال پرسپولیس تهران و مس رفسنجان در دیدار معوقه هفته نهم لیگ برتر، از ساعت 17 امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و شاگردان یحیی گل‌محمدی توانستند با یک گل به پیروزی برسند تا 24 امتیازی شوند و به رده سوم صعود کنند.

در دقیقه 6 تیم مس موقعیت خوبی به دست آورد اما این توپ از از مقابل دروازه پرسپولیس دور شد. در دقیقه 7 پاس خوب نعمتی به عالیشاه رسید اما این توپ راهی دروازه مس نشد و از کنار دروازه به بیرون رفت. دقیقه 24 شوت عقیل کعبی از بالای دروازه پرسپولیس راهی اوت شد. در دقیقه 34 عالیشاه موقعیت خوبی به دست آورد اما دروازه‌بان مس توپ را بیرون از خط زمین مهار کرد. سیامک نعمتی در دقیقه 34 از داور بازی کارت زرد گرفت. در دقیقه 39 ضربه عالیشاه را باز هم دروازه‌بان مس راهی کرنر کرد. در دقیقه 45 احسان پهلوان با کم دقتی موقعیت خوبی را از دست داد. نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.
 

45


 در نیمه دوم و در دقیقه 51 سیدجلال حسینی برای دومین هفته متوالی با ضربه سر گلزنی کرد. سانتر دقیق عالیشاه از روی کرنر سمت راست زمین با ضربه حسینی بالاتر از مدافعان مس تبدیل به گل شد. پس از این گل، مس رفسنجان از لاک دفاعی خارج شد اما همین موضوع در مواقعی باعث خلق ضدحمله روی دروازه نماینده کرمان شد. در دقیقه 67 و روی یک حمله سریع، سعید آقایی از سمت راست توپ را به صورت زمینی به مقابل محوطه شش قدم مس ارسال کرد و امیری بدون مزاحمت و دخالت مدافعان رقیب، ضربه بدی را به توپ زد و این موقعیت طلایی از دست رفت.

در دقیقه 77، محمدحسین کریم‌زاده، بازیکن مس با دریافت دومین کارت زرد از حمید حاج ملک، اخراج شد تا کار مس برای جبران گل خورده سخت‌تر شود. با 10 نفره شدن مس، فشار پرسپولیس مجددا بیشتر شد و نعمتی در داخل محوطه جریمه حریف صاحب موقعیت شد که ضربه او در اختیار دروازه‌بان مس قرار گرفت. در دقیقه 90 پرسپولیس صاحب موقعیت بسیار خطرناکی شد که این موقعیت را از دست داد و در ادامه تیم مس صاحب یک موقعیت شد اما رادو آن را مهار کرد و در نهایت بازی با همان یک گل به نفع شاگردان یحیی گل‌محمدی تمام شد تا سومین برد متوالی پرسپولیس در لیگ برتر رقم بخورد. پرسپولیس با 24 امتیاز به رتبه سوم جدول رده بندی صعود کرد و مس هم بعد از 5 دیدار شکست خورد و 19 امتیازی باقی ماند.

داور: حمید حاج ملک

کمک داوران: مهدی الوندی، عسگر محمدی

کارت زرد: مهرداد رضایی، محمدحسین کریم‌زاده، عقیل کعبی (مس رفسنجان) 

کارت قرمز: محمدحسین کریم‌زاده (دقیقه 77) از مس رفسنجان

گل: سیدجلال حسینی (دقیقه 51) برای پرسپولیس

ترکیب تیم پرسپولیس: بوژیدار رادوشوویچ، سیدجلال حسینی، کمال کامیابی‌نیا، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، احمد نورالهی، سیامک نعمتی (3+90- مهدی عبدی)، وحید امیری، احسان پهلوان و امید عالیشاه (87- محمدمهدی مهدی‌خانی)

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

ترکیب تیم مس رفسنجان: داود نوشی‌صوفیانی، عقیل کعبی، مسیح زاهدی، هومن ربیع‌زاده (دقیقه 61- امید خالدی)، محسن طرحانی، میثم نقی‌زاده (دقیقه 60- محمدحسین کریم‌زاده)، محسن آذرباد، قائم اسلامی‌خواه (دقیقه 83- علیرضا نقی‌زاده)، مهرداد رضایی، فراز امامعلی و مهرداد آوخ

سرمربی: محمد ربیعی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز