هادی رضایی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

کارنامه مشخصی در جهان و آسیا داریم/ حق والیبال ایران کسب مقام قهرمانی است

۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۰۶:۱۷:۲۷
کد خبر: ۱۱۷۹۳۴۷
کارنامه مشخصی در جهان و آسیا داریم/ حق والیبال ایران کسب مقام قهرمانی است
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران گفت: حق والیبال ایران در بازی‌های توکیو کسب مقام قهرمانی است.

به گزارش برنا؛ تمرینات ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی با شیوع ویروس کرونا برای حضور در توکیو در یک سال گذشته همواره با چالش جدی همراه بود تا اینکه پس از رایزنی‌های وزارت ورزش و جوانان و تهیه واکسن کرونا ورزشکاران در چند مرحله واکسینه شدند تا به این صورت از دغدغه آنها برای ادامه تمرینات کاسته شود.

هادی رضایی، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان در این رابطه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: پیش از این ioc  به همه کشورها  اعلام کرده بود که قبل از ورود به ژاپن همه کاروان‌های ورزشی باید واکسینه شده باشند. خوشبختانه در حال حاضر هم واکسن‌های متفاوتی در کشور است که مورد استفاده قرار می‌گیرد اما همانطور که در جریان هستید برای تزریق واکسن محدودیت سنی وجود دارد و بنابراین دسترسی به آن چندان هم آسان نیست. با این حال با همتی که وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک داشتند ورزشکاران المپیکی هم در اولویت قرار گرفتند و خوشبختانه در دو دوز این واکسن به نفرات تزریق شد.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته درخصوص آخرین وضعیت تیم برای حضور در پارالمپیک گفت: اردوها مدتهاست که تداوم دارد. خوشبختانه کادر فنی با تمام قوا برای حضور موفق تیم در پارالمپیک توکیو در کنار تیم است. بازیکنان هم با انگیزه کار می کنند و تقریبا آمادگی لازم را داریم.

او افزود: والیبال نشسته ایران تاکنون 8 دوره در مسابقات پارالمپیک شرکت کرده که حاصل آن 6 دوره قهرمانی و 2 دوره نایب قهرمانی بوده، در آوردگاه جهانی نیز از 10 دوره حضور سابقه کسب 8 جام قهرمانی را دارد و در رقابت های آسیایی کارنامه مشخص است. امیدوارم در این دوره هم بتوانیم به این نتایج خوب دست یابیم. با اینکه ورزش ضمانتی برای قهرمانی نیست اما حق والیبال ایران قهرمانی در توکیو است. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز