منصور برزگر در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

به نتایج کشتی در المپیک امیدواریم/ حمایت از پیشکسوتان باید همیشگی باشد

۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۰۶:۱۷:۲۷
کد خبر: ۱۱۸۸۴۰۷
به نتایج کشتی در المپیک امیدواریم/ حمایت از پیشکسوتان باید همیشگی باشد
پیشکسوت کشتی گفت: به نتایج کشتی در المپیک توکیو امیدوارم.

به گزارش برنا، روز سه شنبه یازدهم خرداد مراسم تجلیل از اسطوره های بزرگ ورزش ایران علی اکبر حیدری پیشکسوت کشتی، تیمور غیاثی پیشکسوت دوومیدانی و سلمان حسام پیشکسوت دوومیدانی با حضور دکتر ابطحی مدیرعامل صندوق حمایت، کیومرث هاشمی رئیس سابق کمیته ملی المپیک، هاشم صیامی رئیس فدراسیون دوومیدانی، جمعی زیادی از پیشکسوتان نام آور و همچنین نماینده فدراسیون پزشکی ورزشی با رعایت کامل موازین بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در هتل ورزش (خانه پیشکسوتان ورزش) برگزار شد.

منصور برزگر، پیشکسوت کشتی با اشاره به حمایت‌های این صندوق در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی برنا اظهار کرد: ورزشکاران همانطور که در دوران بازیگری نیاز به حمایت و توجه دارند در زمان بازنشستگی هم این نیاز کاملا احساس می‌شود. خوشبختانه در همه این سالها صندوق حمایت از پیشکسوتان این توجه را داشته، جای تشکر دارد و امیدوارم همین روند همواره ادامه دار باشد.

این پیشکسوت کشتی با اشاره به رقابت‌های توکیو اضافه کرد: المپیک همیشه میدان مهم و بزرگی برای کشورهاست. این دوره هم اکثر دولت‌ها برای کاروان ورزشی کشورشان هزینه زیادی کردند ولی کرونا با محدودیت‌هایی که ایجاد کرد شرایط را طور دیگری رقم زد. تیم ایران هم که نتوانست در خیلی از رویدادها از جمله مسابقات جهانی شرکت کند به همین خاطر چندان شناختی از آمادگی کشتی‌گیران نداریم اما به هر جهت نا امید نیستیم و دعا می‌کنیم بازهم شاهد حضور موفق کشتی در المپیک باشیم. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز