حامد شیری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

برابر استقلال انگیزه زیادی داریم/ به هدف‌مان در نیم فصل دوم رسیدیم

۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۲۱۰۴۱۵
برابر استقلال انگیزه زیادی داریم/ به هدف‌مان در نیم فصل دوم رسیدیم
کاپیتان قرمزهای قائمشهری اعلام کرد تمام تلاش‌شان را به کار می‌گیرند تا فصل را با بهترین نتایج و کسب جایگاه خوب به پایان برسانند.

حامد شیری، کاپیتان تیم نساجی مازندران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به پیروزی مهم تیمش برابر ذوب آهن اظهار داشت: خدا را شکر هفته قبل پیروزی خوبی را برابر ذوب‌آهن به دست آوردیم و با این سه امتیاز به شرایط خود در جدول سر وسامان دادیم و خیال مان بابت بقا در لیگ برتر راحت شد. در ادامه تمام تلاش‌مان روی این است که برابر استقلال و گل‌گهر نتایج خوبی را به دست آورده و با کسب جایگاه بهتر در جدول، به کارمان در لیگ بیستم پایان دهیم.

کاپیتان قرمزهای قائمشهری در آستانه دیدار تیمش برابر استقلال تاکید کرد: تیم ما انگیزه های لازم برای دیدار با استقلال دارد. این تیم در بازی های اخیرش نتایج خوبی را کسب کرده و تلاش می کنیم برابر استقلال ضمن ارائه نمایش خوب، نتیجه خوبی را به دست آوریم.

او درخصوص شرایط خاص نساجی در این فصل به خبرنگار برنا گفت: ما امسال با مشکلات ویژه و زیادی روبرو بودیم و با این وجود توانستیم از سد آنها عبور کنیم. با توجه به نتایجی که در نیم فصل اول کسب کردیم، هدف ما در نیم فصل دوم حفظ سهمیه تیم در لیگ بود که خدا را شکر به این هدف دست پیدا کردیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز