مجید عبدالرشیدی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

امیدوارم تکواندو نتایج خوبی را رقم بزند/ کیانی در شرایط خوبی قرار دارد

۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۰۶:۱۷:۲۷
کد خبر: ۱۲۱۰۴۹۵
امیدوارم تکواندو نتایج خوبی را رقم بزند/ کیانی در شرایط خوبی قرار دارد
مربی تکواندو گفت: امیدوارم تکواندو در المپیک 2020 توکیو نتایج خوبی را رقم بزند.

طبق برنامه‌ریزی کمیته بین‌المللی المپیک مسابقات تکواندو در بازی‌های المپیک توکیو، از 2 تا 5 مردادماه 1400 در سالن "ماکوهاری مسه" برگزار خواهد شد.

تکواندو ایران از طریق رنکینگ سیستم موفق به کسب دو سهمیه توسط آرمین هادی‌پور در وزن 58- کیلوگرم و میرهاشم حسینی در وزن 68- کیلوگرم شده و در بخش زنان نیز ناهید کیانی در وزن 57- کیلوگرم از طریق مسابقات قاره ای جواز حضور در این رقابت ها را کسب کرده است.

مجید عبدالرشیدی، مربی تکواندو، درباره شرایط سه ملی‌پوش ایران برای حضور در سی‌دومین دوره بازی‌های المپیک توکیو در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: در حال حاضر باید روی نقاط مثبت تیم تمرکز و صحبت کنیم. تیم پیش از اعزام به توکیو به تازگی از مسابقات قهرمانی آسیا برگشته بود. فارغ از اینکه چه نتیجه‌ای آنجا به دست آمد به نظر می‌رسد شرایط خوبی دارد. امیدوارم که نتایج خوبی را هم در توکیو شاهد باشیم.

کارشناس تکواندو درخصوص تقابل کیمیا علیزاده و ناهید کیانی در گام نخست گفت: هر دو جزو بازیکنان خوب تکواندو هستند. یکی مدال المپیک دارد و دیگری تنها نماینده ایران و پرانگیزه است. برای ناهید آرزوی موفقیت دارم و امید دارم که می‌تواند بازی خوبی را به نمایش بگذارد. این اتفاق برای تکواندو ایران تازه نیست در ریو هم بخشی و بیگی با هم بازی داشتند که متاسفانه بخشی نتیجه را واگذار کرد اما برای این مسابقه مهرو کمرانی نقش اساسی را دارد چرا که مربی هر دو (کیمیا_ناهید) بوده بنابراین به نقاط ضعف و قدرت هر دو آگاه است. کمرانی باید بتواند به خوبی کیانی را برای این دیدار حساس آماده کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز