محمدرضا مامانی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس شخصیت دارد و جدایی کسی مشکلی را برای تیم یحیی ایجاد نمی‌کند/ امیری از نظر فنی و اخلاقی بهترین بازیکن ایران است

۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۲۲۳۷۰۰
پرسپولیس شخصیت دارد و جدایی کسی مشکلی را برای تیم یحیی ایجاد نمی‌کند/ امیری از نظر فنی و اخلاقی بهترین بازیکن ایران است
هافبک سال‌های قبل باشگاه پرسپولیس گفت: وحید که بهترین بازیکن فوتبال ما از نظر فنی است، نشان داد از نظر اخلاقی و معرفتی هم بهترین است.

محمدرضا مامانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط این روزهای تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس در نقل و انتقالات روزهای خوبی را سپری می کند و مطمئن هستم در روزهای آینده خبرهای خوب دیگری هم در راه خواهد بود تا پرسپولیس با بهترین شرایط ممکن خود را برای حضور در ادامه بازی های لیگ قهرمانان آسیا و متعاقب آن فصل آتی آماده کند.

او افزود: کادر فنی با دید باز و بر اساس نیازهای تیم نفرات جدیدی را گرفته و با مهره های شاخص خود تمدید کرده و از این نظر مشکل خاصی برای پرسپولیس وجود ندارد.

هافبک اسبق سرخ‌ها درخصوص جدایی بازیکنی مثل احمد نورالهی و حساسیتی که به این دلیل در بین هواداران ایجاد شده است، تاکید کرد: احمد جزو بهترین های پرسپولیس بود و تاثیر غیرقابل انکاری را در موفقیت های این تیم داشت. روزی که به پرسپولیس آمد کسی او را نمی شناخت ولی او نشان داد بازیکن خوب و توانمندی است و توانست تبدیل به سرمایه ای برای پرسپولیس شود. در این سال ها ستاره ها زیادی از پرسپولیس جدا شدند اما در روند خوب و قهرمانی های متوالی این تیم خللی وارد نشد و در هر فصل نفرات خوبی جانشین ستاره های جدا شده شدند و بالندگی تیم ادامه پیدا کرد چرا که پرسپولیس شخصیت قهرمانی و موفقیت را دارد و این جدایی ها به آن ضربه نمی زند.

مامانی با تقدیر از حرکت امیری و توافق دوباره‌اش با پرسپولیس به خبرنگار برنا گفت: حرکت وحید واقعا جوانمردانه بود و خیلی زود و بدون چون و چرا قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرد و بقیه نفرات هم پس از او یکی پس از دیگری قراردادشان را تمدید کردند. این حرکت امیری باعث شد سطح توقع بقیه پایین آمده و خیلی زود با پرسپولیس به توافق دوباره دست پیدا کند. وحید که بهترین بازیکن فوتبال ما از نظر فنی است، نشان داد از نظر اخلاقی و معرفتی هم بهترین است.

هافبک سال‌های گذشته پرسپولیس خاطرنشان کرد: با تمدید بازیکنان شاخص فصل قبل و جذب بازیکنان مورد نیاز یحیی گل محمدی، پرسپولیس با ایده آل ترین شرایط ممکن می تواند کار خود را در آسیا ادامه دهد و ان شا اله امسال با قهرمانی در آسیا آماده ششمین قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر شود. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز