مهدی مناجاتی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

سجادی مشکلات را می‌شناسد و راه حلش را می‌داند/ او از توانایی‌های زیادی برخوردار است

۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۲۲۴۲۰۵
سجادی مشکلات را می‌شناسد و راه حلش را می‌داند/ او از توانایی‌های زیادی برخوردار است
پیشکسوت فوتبال گفت: از آنجایی که دکتر سجادی از خانواده ورزش است و با شناخت خوبی که از مسائل دارد، می‌تواند در زمینه حل معضلات کمک کند.

مهدی مناجاتی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با تاکید بر جایگاه خوب حمید سجادی در خانواده ورزش ایران ابراز امیدواری کرد تا او بتواند پس از رای اعتماد نماینده های مجلس، مشکلات ورزش ایران را مرتفع کند.

او تاکید کرد: آقای سجادی یکی از سرشناس ترین ورزشکاران ما در رشته دوومیدانی بودند. او در این زمینه قهرمانی و موفقیت های زیادی را در زمان حضورش در ورزش قهرمانی برای ما به ارمغان آورد و با حضور متوالی و مستمر در عرصه ورزش به خوبی با مشکلات و معضلات ورزش آشنا است و این موضوع می تواند به او و همکارانش در وزارتخانه کمک زیادی باشد. ضمن اینکه دکتر سجادی در سال های گذشته در مدیریت ورزش هم اقدامات و حضور موفقی را داشته و این موضوع می تواند پوئن مثبتی برای موفقیتش در این زمینه باشد.

مربی اسبق تیم ملی درخصوص برنامه‌ها و اولویت بندی‌های سجادی پس از دریافت حکم وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: سجادی انسان شریف و مدیر ورزشی موفقی است که باید پس از حضور در این پست در زمینه نیروی انسانی و مدیریتی در فدراسیون ها برنامه ریزی دقیقی داشته باشد و این موضوع را در اولویت اقدامات خود در وزارت ورزش و جوانان قرار دهد. 

مناجاتی درمورد حل مشکلات ورزش توسط وزیر جدید به خبرنگار برنا گفت: از آنجایی که حمید سجادی از خانواده و بدنه ورزش است، با شناخت خوبی که از مسائل و مشکلات دارد، می تواند در زمینه حل معضلات به ورزش ما کمک کند، ضمن اینکه با توجه به اینکه او جزو اساتید دانشگاه محسوب می شود و سال ها با قشر جوان جامعه کار کرده در بخش جوانان و حل مسائل مربوط به جوانان نیز از توانایی های زیادی برخوردار است.

او در پایان تاکید کرد: ورزش ما نیازمند این است که سرو سامان گرفته و در بخش قهرمانی و بین المللی شاهد اتفاقات خوبی باشیم که امیدوارم با حضور دکتر سجادی این اتفاق خیلی زود محقق شود. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز