اردلان آشتیانی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس به دنبال هیاهو نیست/ سجادی انتخاب خوبی برای وزارت ورزش و جوانان بود

۱۴۰۰/۰۶/۰۷ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۲۲۵۹۳۵
پرسپولیس به دنبال هیاهو نیست/ سجادی انتخاب خوبی برای وزارت ورزش و جوانان بود
بازیکن اسبق پرسپولیس معتقد است این تیم در نقل و انتقالات تابستانی موفق عمل کرده است.

اردلان آشتیانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درخصوص وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس در این روزها اظهار داشت: پرسپولیس در نقل و انتقالات موفق عمل کرده و خریدهای خوبی توسط کادر فنی این تیم برای فصل پیش روی انجام شده است.

او افزود: گل محمدی در فوتبال و مربیگری سبک و فلسفه ویژه ای دارد و در سال های اخیر نشان داده که مربی بادرایتی است. در حال حاضر اکثر تیم ها در نقل و انتقالات حضور ویژه ای دارند و بازیکنان زیادی جا به جا می شوند، اینکه تیم های دیگر چند بازیکن جذب می کنند، مهم نیست. مهم این است پرسپولیس و گل محمدی براساس نیازهای تیم در نقل و انتقالات حضور پیدا کرده و آینده خوبی را برای پرسپولیس ترسیم می کنند. گل محمدی نشان داده که پرسپولیس در نقل و انتقالات دنبال هیاهو نیست، بلکه دنبال تقویت تیم براساس نیازهای فنی اش است. در فصل گذشته که گل محمدی در نقل و انتقالات برای پرسپولیس اقدام به یارگیری کرد، نفرات خوب و شایسته ای به جمع پرسپولیسی ها اضافه شدند و نتایج تیم نشان داد بهترین خریدها برای این تیم صورت گرفته است. 

آشتیانی درمورد تقابل پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا برابر استقلال تاجیکستان به خبرنگار برنا گفت: بدون شک پرسپولیس از هر نظر چندین درجه از این تیم بهتر است و به نظرم حریف خطرناکی برای ما محسوب نمی شود. به اعتقاد من پرسپولیس باید از حالا به مرحله بعد و حضور در فینال فکر کند تا بتواند قهرمانی در آسیا را به کلکسیون افتخارات خود اضافه کند. پرسپولیس، سپاهان و ذوب آهن در سال های گذشته حضور در فینال را تجربه کرده اند اما مشکلات روحی حاکم بر فوتبال ما باعث شد تیم ها از رسیدن به فینال محروم بمانند. امیدوارم امسال این طلسم از بین رفته و پرسپولیس قهرمانی در آسیا را به دست آورد.

او درخصوص تیم ملی و بازی‌های مقدماتی جام جهانی تاکید کرد: تیم ملی امید زیادی برای صعود به جام جهانی دارد و با توان فنی که در این تیم وجود دارد، این اتفاق دور از دسترس نیست. در این مسیر هدف ما نباید صعود به جام جهانی باشد، ما باید برای صعود از گروه مان هدف گذاری داشته باشیم. ضمن اینکه ما باید به این موضوع هم توجه داشته باشیم که تیم امید را نباید به حال خودش رها کنیم. فوتبال ایران حدود چهار دهه است که از حضور در المپیک محروم مانده است. از مسئولان و شخص رئیس فدراسیون می خواهم که توجه ویژه ای به تیم امید داشته باشند و به وضعیت تیم سر و سامان دهند. در ادامه مسیر صعود از گروه مان در جام جهانی و ساماندهی به تیم امید باید از اصلی ترین اهداف فدراسیون باشد.

آشتیانی با اشاره به انتخاب حمید سجادی به عنوان وزیر جدید ورزش و جوانان گفت: دکتر سجادی از قهرمانان ملی و بین المللی ایران بوده و در زمان حضور در تیم ملی دوومیدانی افتخارات زیادی را برای ورزش ایران کسب کرده و مدیر قوی و تحصیل کرده‌ای محسوب می شود و امیدوارم در این مسئولیت موفق عمل کنند. انتخاب سجادی برای این سمت، انتخاب خوبی بود و برای او آرزوی موفقیت دارم. 4 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز