حسن ملکی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

بیانیه فدراسیون تکواندو فرار رو به جلو به شمار می‌رود/ با رفتن عسگری مشکلات حل نخواهد شد

۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۲۲۶۴۲۹
بیانیه فدراسیون تکواندو فرار رو به جلو به شمار می‌رود/ با رفتن عسگری مشکلات حل نخواهد شد
سرمربی سابق تیم ملی تکواندو ایران گفت: بیانیه فدراسیون تکواندو فرار رو به جلو است و با رفتن عسگری مشکلات این رشته حل نخواهد شد.

حسن ملکی، سرمربی سابق تیم ملی تکواندو، درباره بیانیه منتشر شده از سوی کمیته فنی فدراسیون تکواندو در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: من بیانیه را مطالعه کردم، حقیقت این است که آن چیزی که در این بیانیه مطرح شده بر اساس گفته دوستانی که در جلسه مثلا هم اندیشی حضور داشتند کاملا متفاوت است. این را آقای ذوالقدر هم در گفت و گوی خود عنوان کردند و حتی سایر دوستان و واقعیت این است که این بیانیه فرار رو به جلو است.

او ادامه داد: اتفاق هایی که الان در فدراسیون شاهد آن هستیم زمان المپیک ریو هم رخ داد. آدم که نباید فقط یک متر جلوتر را ببیند. در ریو به بدترین شکل ممکن ناکام بودیم اما آقای پولادگر ادعا کردند که به این رشته بدهکار هستند و می خواهند بماند و جبران کنند. 5 سال گذشته چه کمکی به این رشته شده است؟ بحث من اصلا المپیک نیست و بپذیریم که تکواندو در حال نابودی است. روزی ما در جهان قهرمان بودیم و الان در رده 7 یا 8 هستیم. شک نکنید با این تفکرات در سال های آینده نیز در آسیا هم جزو تیم برتر نخواهیم بود.

ملکی خاطرنشان کرد: من قبلا هم گفتم موافق تغییر کادر فنی نیستم. فرقی نداشت من که خودم را بهترین می دانم هم اگر در این شرایط و با این تفکرات که تیم راهی مسابقات شد در المپیک حضور داشتم نتیجه همین می شد. نباید خیلی به عسگری خرده بگیریم و ایراد جای دیگری است، در تفکرات افرادی که در بدنه فدراسیون هستند. باور کنید اگر همین الان پولادگر هم از فدراسیون برود باز یکی از افراد همین بدنه در راس فدراسیون قرار بگیرد بو از شاهد این وضعیت و افول خواهیم بود.

او گفت: وقتی بازیکنان تیم ملی یک سال و اندی به حال خود رها شدند که آرمین مصدوم می شود و دیگری دچار اضافه وزن، مقصر اصلی کیست؟ بازیکن یا مربی؟ نقش فدراسیون در این میان چیست؟ یعنی فدراسیونی با این همه ادعا توان برگزاری اردو نداشت؟ این بهانه ها بسیار عجیب است. چطور در این شرایط کشتی اردو داشت، انتخابی داشت، لیگ داشت؟ مطمئن باشید با انتشار این بیانیه ها و تصمیات این شکلی در آینده خیلی نزدیک دیگر این رشته جزو رشته های مدال آور در رویدادهای مهم نخواهد بود. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز