علیرضا نادی در گفت‌وگو با حبرگزاری برنا:

والیبال به جوانگرایی نیاز داشت/ دوست دارم شاگردان عطایی در آسیا نتیجه بگیرند

۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۲۳۲۵۱۹
والیبال به جوانگرایی نیاز داشت/ دوست دارم شاگردان عطایی در آسیا نتیجه بگیرند
پیشکسوت والیبال گفت: دوست دارم شاگردان عطایی در مسابقات قهرمانی آسیا بهترین نتایج را بگیرند.

بیست و یکمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا روز گذشته به میزبانی ژاپن آغاز شد. تیم ملی والیبال ایران با هدایت بهروز عطایی در نخستین بازی خود مقابل تیم ملی هنگ کنگ صف آرایی کرد که این بازی در نهایت با برتری 3 بر صفر نماینده کشورمان به پایان رسید.

علیرضا نادی، پیشکسوت والیبال درباره عملکرد تیم ملی در بازی اول به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: هنگ کنگ آخرین تیمی بود که به گروه مسابقات اضافه شد و البته هیچ وقت جزو تیم های مطرح در والیبال نبوده است. بنابراین کسب این نتیجه از قبل هم قابل پیش بینی بود. دو تیم دیگر هم تقریبا همین وضعیت را دارند و تقریبا می‌توان گفت بازی‌های اصلی ما از مرحله بعد آغاز خواهد شد.

او با اشاره به تغییر و تحولات رخ داده در تیم اضافه کرد: تیم ملی بعد از بازی های المپیک دست به کار درست و البته بزرگی زد. پوست اندازی تیم کار بجایی در این شرایط بود اما باید به همین تیم هم فرصت بدهیم و از حالا انتظارات را براساس پتانسیل تیم بازگو کنیم. تیم جوان است و به نظرم می تواند تا فینال هم بالا بیاید.

نادی گفت: علاوه بر تغییر در ترکیب تیم، شاهد تغییر در کادر فنی هم هستیم، اتفاقی که در کنار جوانگرایی کار بزرگی است. عطایی مربی خوبی است و کارنامه مناسبی دارد. به شخصه دوست دارم تیم نتیجه بگیرد و باید به مربیان داخلی اعتماد کنیم تا در آینده جا برای سایر مربیان هم باز شود. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز