جواد قراب در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

شرایط استقلال آرمانی نیست اما خوب است/ با عرق ایرانی می‌توان مقابل الهلال نتیجه گرفت/ بعضی از جداشده‌ها در حد تیم نبودند

۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۲۳۲۵۶۰
شرایط استقلال آرمانی نیست اما خوب است/ با عرق ایرانی می‌توان مقابل الهلال نتیجه گرفت/ بعضی از جداشده‌ها در حد تیم نبودند
پیشکسوت تیم استقلال گفت: شرایط استقلال اگرچه آرمانی نیست اما این تیم در حال حاضر اوضاع خوبی دارد و با توجه به حضور مربی اروپایی و انسجام خوبی که در تیم وجود دارد می‌توان به این تیم و نتیجه گیری استقلال امیدوار بود.

جواد قراب در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط تیم فوتبال استقلال در آستانه دیدار این تیم در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: با توجه به برگزاری اردوی اخیر فکر می کنم استقلال در شرایط خوبی قرار گرفته است. این در حالی است که با اضافه شدن گابریل پین به کادر فنی استقلال کادر این تیم تکمیل شد و تیم با شرایط خوبی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا آماده می شود.

او افزود: شرایط استقلال اگرچه آرمانی نیست اما این تیم در حال حاضر اوضاع خوبی دارد و با توجه به حضور مربی اروپایی و انسجام خوبی که وجود دارد می توان به این تیم و نتیجه گیری امیدوار بود.

پیشکسوت استقلال درمورد دیدار مهم این تیم برابر الهلال به عنوان یکی از قدرتمندترین تیم‌های غرب آسیا به خبرنگار برنا گفت: تیم الهلال تیمی تا بن دندان مسلحی است که از ابزارها و امکانات خوبی برخوردار است و از نظر بازیکن و شرایط تیمی در شرایط خوبی قرار دارد اما باید به این موضوع تاکید کنم که فوتبال ورزشی است که نمی توان اتفاقاتش را از قبل پیش بینی کرد و برتری قبل از بازی هر تیمی نمی تواند ملاکی برای موفقیت و برد آن تیم باشد، به خصوص اینکه تیم های ایرانی همیشه عرق و حساسیت بالایی در دیدار برابر تیم های عربی دارند و این موضوع می تواند کفه ترازو را به نفع ما سنگین کند. 

قراب درخصوص شرایط فنی استقلال در آستانه رویارویی با تیم الهلال افزود: درست است که الهلال ستاره های خوب و گران قیمتی را در اختیار دارد اما قدرت دوندگی و جنگندگی نیروهای استقلال می تواند به حریف بچربد و به نتیجه دلخواه دست پیدا کنیم. 

او تصریح کرد: با وجود شرایط خاص استقلال موفقیت این تیم را در این دیدار دور از دسترس نمی بینم به این شرط که بچه ها دوندگی لازم را داشته باشند و دچار اشتباهات فردی نشوند، در این صورت می توان به موفقیت رسید. اگر تیم در این بازی پیروز شود که شرایطی ایده آل است و حتی اگر نتواند به پیروزی برسد، چیزی را از دست نداده چرا که تیم تازه مدت کوتاهی است دور هم جمع شده و در ماه های اخیر با مشکلات مدیریتی و داخلی زیادی روبرو بوده است.

قراب با تمجید از خریدهای اخیر استقلال گفت: به جز مهدی قایدی هیچ کدام از جدا شده های استقلال در حد این تیم نبودند ولی خوشبختانه نفرات خوبی از جمله قاسمی نژاد به تیم اضافه شده اند که جزو بهترین های فصل قبل پدیده محسوب می شد. با این حال تیم با جذب یک دفاع وسط و یک هافبک وسط تاپ تکمیل می شود و نیاز به جذب این نفرات در تیم احساس می شود.

پیشکسوت استقلال درمورد حضور مهدی پاشازاده به عنوان معاون ورزشی در باشگاه گفت: من پاشازاده را خیلی دوست دارم و خودش هم به این موضوع واقف است. او گزینه خوب و مناسبی برای حضور در استقلال بود چرا که بازیکن و پیشکسوت این باشگاه است و از بدنه و خانواده استقلال محسوب می شود و این انتخاب از نظر من انتخاب خوبی به شمار می رود. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز