شادی مهینی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

تغییر مهره‌ها در تیم ملی نوید روزهای بهتری را می‌دهد/ بنگلادش حریف جدی برای ماست

۱۴۰۰/۰۶/۲۴ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۲۳۳۵۶۲
تغییر مهره‌ها در تیم ملی نوید روزهای بهتری را می‌دهد/ بنگلادش حریف جدی برای ماست
مربی فوتبال بانوان گفت: تغییر مهره‌ها در تیم ملی فوتبال بانوان ایران نوید روزهای بهتری را می‌دهد.

مرحله مقدماتی جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا در چهار گروه چهار تیمی و چهار گروه سه تیمی برگزار می‌شود که تیم‌های اول هر گروه به مرحله نهایی مسابقات صعود می‌کنند. مرحله نهایی جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا هم 30 دی تا 17 بهمن 1400 با حضور 12 تیم برگزار می‌شود. بر همین اساس تیم ملی فوتبال زنان ایران که با اردن و بنگلادش در گروه G قرار دارد کار خود را از 30 شهریور آغاز خواهد کرد. 

شادی مهینی، مربی فوتبال بانوان درباره آخرین وضعیت تیم ملی جهت حضور در این دوره از رقابت‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: تمرینات و دیدارهای دوستانه تیم ملی فوتبال بانوان به منظور حضوری پرقدرت در رقابت‌های جام ملت های فوتبال بانوان آسیا چند ماهی است که آغاز شده و خوشبختانه با توجه به تغییراتی که هم در بدنه تیم صورت گرفته و هم در کادر فنی شرایط نرمالی وجود دارد.

او اضافه کرد: در مجموع تیم ایران در این مدت روند رو به رشدی داشته و فکر می کنم با توجه به تغییراتی که رخ داده به ویژه تغییر در مهره ها که حتما در تاکتیک هم شاهد تغییرات خواهیم بود می توانیم به نتایج خوب ملی پوشان امیدوار باشیم. ایراندوست از دوستان من است و او از مربیان خوب فوتبال بانوان است و قطعا در این مسیر پدرشان هم به تیم کمک خواهد کرد.

مهینی گفت: ما در مرحله گروهی دو بازی سخت داریم. از دید من بنگلادش سرسخت ترین حریف ماست. ما حتی در رده نوجوانان هم مقابل این تیم مشکل داریم و اردن هم تیم خوبی است. البته همیشه ما مقابل تیم ها عربی به دلیل تفاوت در تفکر و نوع بازی مشکل داریم اما امید داریم که با توجه به تغییرات رخ داده و نگاه متفاوت فدراسیون به بخش بانوان شاهد کسب نتایج بهتری در این دوره باشیم. 3

نظر شما