پرسپولیس ۱۱ میلیون یورو می‌ارزد، استقلال ۱۰ میلیون؛

با ارزش‌ترین بازیکنان و تیم‌‌های ایرانی در ترنسفر مارکت

۱۴۰۰/۰۶/۲۸ - ۲۳:۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۲۳۵۵۲۰
با ارزش‌ترین بازیکنان و تیم‌‌های ایرانی در ترنسفر مارکت
سایت معتبر ترنسفر مارکت، پرسپولیس و استقلال را با ارزش‌ترین تیم‌های ایرانی می‌داند.

به گزارش برنا؛ سایت ترنسفر مارکت که به ارز‌ش‌گذاری مالی بازیکنان بر حسب سن، عملکرد و چند فاکتور دیگر مشهور است بازیکنان پرسپولیس را با 11 میلیون یورو با ارزش‌ترین بازیکنان در لیگ ایران می‌داند.

این سایت 27 بازیکن این تیم را بررسی کرده و گران‌ترین را هم مهدی ترابی به ارزش 1 میلیون یورو می‌داند. پس از ترابی هم مهدی عبدی با 800 هزار یورو با ارزش‌ترین بازیکن پرسپولیس شناخته می‌شود.

دیگر تیم با ارزش ایران از نظر ترنسفر مارکت استقلال است که 10.8 میلیون یورو می‌ارزد. استقلال با میانگین سنی 25.9 شامل 29 بازیکن در ترنسفر مارکت است و ارسلان مطهری با 900 هزار یورو با ارزش‌ترین بازیکن این تیم به شمار می‌رود. بعد از مطهری هم مهدی‌پور، مرادمند و غلامی با ارزش‌ترین هستند و 700 هزار یورو می‌ارزند.

رتبه سوم و چهارم با ارزش‌ترین بازیکنان به بازیکنان گل‌گهر و سپاهان تعلق دارد. گل گهر 9.1 میلیون یورو می‌ارزد و سپاهان هم 8.6 میلیون یورو. با ارزش‌ترین بازیکن گل گهر مهدی تیکدری با 650 هزار یورو است و بین سپاهانی‌ها هم شهباززاده با 700 هزار یورو.

کم‌ارزش‌ترین بازیکنان از نظر ترنسفر مارکت بازیکنان هوادار و فجرسپاسی هستند که به ترتیب 3.2 و 3.7 میلیون یورو ارزش دارند.

گفتنی است، ترنسفر مارکت ارزش همه بازیکنان شاغل در لیگ ایران را 104 میلیون یورو می‌داند، چیزی کمتر از دستمزد 3 سال مسی در پاری‌سن‌ژرمن!

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز