سید محمد علوی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

امسال در آسیا باتجربه‌تر هستیم/ عملکرد اسکوچیچ قابل تقدیر است

۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۰۵:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۲۳۵۵۹۶
امسال در آسیا باتجربه‌تر هستیم/ عملکرد اسکوچیچ قابل تقدیر است
سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در فصل قبل ما تجربه آسیایی نداشتیم و با وضعیت خاص پای به این رقابت‌ها گذاشتیم.

سید محمد علوی، سرپرست تیم فوتبال فولاد، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی برنا با اشاره به آخرین وضعیت تیم فولاد در فصل آماده‌سازی این تیم برای حضور در فصل جدید فوتبال اظهار داشت: تا به امروز دو اردو را در برنامه داشته‌ایم و قرار است دو، سه بازی تدارکاتی دیگر را نیز پشت سر بگذاریم تا با شروع فصل با آمادگی کامل برای این فصل مهیا شویم.

او درخصوص تغییرات زیاد در کادر فنی، مدیریت و بازیکنان فولاد تصریح کرد: فوتبال حرفه‌ای این رفت و آمدها را دارد و باید خودمان را با شرایط جدید وفق دهیم. در حال حاضر کادر فنی خوبی داریم و مدیریت باشگاه هم متشکل از نفرات خوبی هستند و می‌توان امیدوار بود در آینده اتفاقات خوبی برای فولاد رخ بدهد.

سرپرست فولاد درمورد کسب سهمیه مستقیم آسیا و پیش‌بینی آینده این تیم در فصل جدید لیگ قهرمانان تاکید کرد: به هر  حال شرایط حضور در لیگ داخلی با لیگ قهرمانان متفاوت است. در فصل قبل ما تجربه آسیایی نداشتیم و با وضعیت خاص پای به این رقابتها گذاشتیم اما در این فصل فکر می‌کنم تجربه بازیکنان بیشتر شده و از این جهت شرایط بهتری خواهیم داشت، ضمن این‌که امیدواریم در نیم فصل پنجره نقل و انتقالاتی‌مان باز شود و بتوانیم با جذب نیروهای جدید شرایط بهتری را در ادامه مسیر پشت سر بگذاریم.

علوی درخصوص زمانی که سازمان لیگ برای برگزاری لیگ بیست و یکم در نظر گرفته، گفت: با توجه به این که در سال حضور در جام جهانی هستیم و تقویم کاری پرفشاری را پیش‌رو داریم باید به موقع و در زمان اعلام شده لیگ آغاز شود و با بهره‌گیری از خروجی‌های خوب لیگ، تیم ملی را هم در شرایط خوبی برای حضور در جام جهانی آماده کنیم. 

هافبک اسبق تیم ملی ضمن تمجید از عملکرد کادر فنی تیم ملی خاطرنشان کرد: اسکوچیچ مربی خوبی است که کارنامه درخشانی را در فوتبال ایران و در تیم ملی داشته و عملکردش قابل تقدیر است. به اعتقاد من با هدایت او و در اختیار داشتن نیروهای فنی خوبی که در حال حاضر در تیم ملی از آن بهره می‌گیریم، می‌توانیم به صورت مستقیم از گروه‌مان به جام جهانی صعود کنیم.

بازیکن سال‌های دور پرسپولیس درمورد حضور شاگردان گل‌محمدی در جمع 4 تیم برتر غرب آسیا و دیدار این تیم برابر الهلال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس در حال حاضر نماینده ایران در آسیاست و به بازی‌های این تیم در لیگ قهرمانان باید به چشم بازی‌های ملی نگاه کرد. برای پرسپولیس آرزوی موفقیت دارم و برا ین باور هستم این تیم می‌تواند با پیروزی برابر الهلال به نیمه نهایی و سپس فینال برسد و در آسیا قهرمانی ارزشمندی را کسب کند. در حال حاضر می‌توان گفت پرسپولیس برای فوتبال ایران حکم تیم ملی را دارد./ 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز