محمدرضا مامانی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

قهرمانی در DNA پرسپولیس است/ اسکوچیچ کاری کرد که کی‌روش از یادها فراموش شود

۱۴۰۰/۰۶/۲۸ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۲۳۵۶۲۵
قهرمانی در DNA پرسپولیس است/ اسکوچیچ کاری کرد که کی‌روش از یادها فراموش شود
بازیکن اسبق پرسپولیس بر این باور است برنده دیدار تیم گل‌محمدی برابر الهلال در فینال آسیا حضور پیدا می‌کند.

محمدرضا مامانی، بازیکن اسبق تیم پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی برنا با اشاره به حضورش در کلاس مربیگری A آسیا اظهار داشت: این کلاس‌ها در حضور تعدادی از چهره‌های فوتبالی است که به صورت تئوری و عملی و با تدریس آقایان مسعود اقبالی و وحید امیری برگزار می‌شود. 

او درمورد شرایط کلی لیگ ایران در فصلی که گذشت، تاکید کرد: به نظرم فصل قبل، فصل فوتبالی خوبی بود. این موضوع از نتایج و امتیازات تیم‌ها و مشخص شدن سرنوشت قهرمانی در روز آخر کاملا مشهود بود. در مجموع فکر می کنم فصل فوتبال خوب و پر اتفاقی را شاهد بودیم.

هافبک اسبق پرسپولیس درمورد شرایط این تیم در فصلی که گذشت و آینده‌ای که در انتظار تیم یحیی گل‌محمدی است، گفت: ساختار و شکل کلی این تیم سال‌هاست که با تفکر قهرمانی شکل گرفته و به نظرم DNA قهرمانی به باشگاه منعقد شده است. این تیم علاوه بر نمایش خوب فوتبالی در طول فصل، از نظر نتایج هم خوب عمل کرد و در نهایت به حقش که کسب مقام قهرمانی بود، رسید. این روند در فصل فوتبالی جدید هم برای این تیم ادامه پیدا می کند و یه نظرم مدعی اول قهرمانی در فصل آتی نیز خواهد بود.

مامانی با اشاره به پیروزی اخیر پرسپولیس که منجر به صعود سرخ‌پوشان به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا و تقابل برابر الهلال شد، خاطرنشان کرد: به هر صورت ما شرایط سختی را در خانه حریف داریم و از حق میزبانی‌مان بی‌بهره هستیم. بازی در خانه می‌توانست برای ما پوئن مثبتی باشد اما حالا مجبوریم در خانه حریف برابر این تیم به میدان برویم. به هرحال این دیدار، تقابل دو مدعی اصلی در غرب آسیاست و می‌توان گفت این مسابقه فینال زودرس محسوب می‌شود. به نظر من برنده این دیدار در نهایت می‌تواند به فینال لیگ قهرمانان صعود کند که امیدوارم پرسپولیس با ارائه یک نمایش قدرتمند از سد الهلال عبور کرده و مثل سال قبل به نیمه نهایی و سپس فینال برسد و البته امسال کارش را با قهرمانی در آسیا تکمیل کند.

او در پایان درمورد نتایج اخیر تیم ملی با هدایت دراگان اسکوچیچ گفت: اسکوچیچ مربی خوبی است و با نتایجی که اخیرا به دست آورده باعث شده کارها و نتایج کی‌روش در تیم ملی فراموش شود. تیم ملی در بازی‌های خود در مقدماتی جام جهانی نتایج خوبی را کسب کرده و ضمن ارائه فوتبال خوب در نتیجه‌گیری هم موفق عمل کرده است. می‌توان به آینده این تیم خوش بین بود و امیدوارم با تداوم این روند بتوانیم صعود شیرینی را به جام جهانی تجربه و شرایط خوبی را برای فوتبال ایران در سطح دنیا رقم بزنیم./ 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز