حسین اوجاقی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

لیگ ووشو به بهترین شکل برگزار شد/ برپایی اردوی مشترک با کشورهای خارجی از اهداف مهم فدراسیون است

۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۲۳۵۶۳۴
لیگ ووشو به بهترین شکل برگزار شد/ برپایی اردوی مشترک با کشورهای خارجی از اهداف مهم فدراسیون است
نایب رئیس فدراسیون ووشو گفت: لیگ ووشو به بهترین شکل ممکن برگزار شد.

حسین اوجاقی، نایب رئیس فدراسیون ووشو، درباره سطح کیفی رقابت‌های لیگ برتر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی برنا اظهار کرد: کمیته مسابقات و در کنار آن فدراسیون بسیار تلاش کرد رقابتها را به بهترین شکل ممکن برگزار کند و خوشبختانه فکر می‌کنم در این زمینه موفق هم بودیم. ما یک سالن مجزا در کنار سالن اصلی برای تمرین تیم‌ها در نظر گرفتیم، از لحاظ سخت‌افزاری که برای برگزاری هر رویدادی ضروری است امکانات خوبی را مهیا کردیم. تلاش کردیم به دلیل حاکم بودن شرایط کرونا با رعایت کامل پروتکل‌ها سلامتی افراد حاضر در مسابقات را تامین کنیم. خوشبختانه این موارد همه به خوبی انجام شد و از این جهت می‌توانم بگویم که لیگ با کیفیتی را برگزار کردیم.

او ادامه داد: از نظر فنی چون ورزشکاران مطرح کشور در اکثر تیم‌ها حضور داشتند و تقریبا شرایط یکسانی برای همه وجود داشت می‌توان گفت در این رابطه هم لیگ خوبی را سپری کردیم. ضمن اینکه حضور ووشو کاران جوان و برخی تیم‌هایی که برای نخستین بار حضور در لیگ را تجربه می‌کردند از اتفاق‌های خوب این دوره بود، چهره‌های ناآشنایی که حتما می‌توان روی آنها سرمایه گذاری خوبی انجام داد.

اوجاقی درخصوص برنامه فدراسیون برای حضور قدرتمند در بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: ما آذرماه مسابقات قهرمانی کشور را برگزار خواهیم کرد، رقابت‌هایی که به نوعی انتخابی تیم ملی هم خواهد بود. پس از آن برنامه‌ریزی لازم برای حضور در مسابقات پیش‌رو را خواهیم داشت. در مدت کرونا تمام رویدادهای ووشو در سطح جهان لغو شد و همین موضوع تمرینات بیشتری را می‌طلبد. بنابراین باید از همین حالا برنامه‌ ریزی کنیم و فدراسیون هم این تصمیم مهم را دارد. قطعا اگر شرایط فراهم شود اردوی مشترک با کشورهای خارجی را هم در برنامه‌مان خواهیم داشت./ 3

نظر شما